رئیس مرکز راهبردی سپاه چشم اندازگرایی را از ویژگی‌های بارز قرارگاه برشمرد و گفت: همان‌گونه که دفاع مقدس به الگویی بی‌بدیل برای همگان تبدیل شده فعالیت‌های قرارگاه نیز می‌تواند به الگویی در عرصه کار جهادی و سازندگی تبدیل شود.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار دکتر علی اکبر احمدیان رئیس مرکز راهبردی سپاه در یازدهمین همایش سراسری فرماندهان و مدیران قرارگاه خاتم‌الانبیاء‌(ص) از حادثه کربلا به عنوان حادثه‌ای فوق‌راهبردی یاد کرد و با اشاره به اجتماع پر شور مسلمانان در روز اربعین گفت: پیام این اجتماع و حرکت میلیونی اعلام وصول معرفت، بیداری و شناخت واقعه کربلاست.
 
وی افزود: واقعه عاشورا آحاد بشریت را مخاطب بیداری قرار داد و اربعین لبیک گفتن به ندای "هل‌من ناصر ینصرنی" امام‌حسین (ع) در روز عاشورا است که امسال بیش از بیست میلیون نفر به آن لبیک گفتند.
 
سردار احمدیان با بیان اینکه خلاقیت در انجام کارها می تواند چشم اندازها را محقق کند گفت: تیری که از کمان اباعبدالله الحسین (ع) و امام خمینی (ره) در ادامه رها شد، امروز به هدف نشسته و وظیفه ماست که در این مسیر رسالت خود را بشناسیم.
 
وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از مزایای استراتژیک برخوردار است اظهار داشت: از جمله ویژگی های برجسته قرارگاه چشم انداز گرایی است.
 
احمدیان خطاب به مدیران و فرماندهان قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: از مجموعه خود صیانت کنید، کار خود را با رسالت محوری پیش برده و به گونه ای عمل کنید که سرآمد همگان باشید.
 
وی با اشاره به ظرفیت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در تولید علم و دانش اظهار داشت: ظرفیت کادر سازی برای انقلاب اسلامی امروز در قرارگاه وجود دارد و شما می توانید با جذب نخبگان انقلاب اسلامی و بهره گیری از فرصت هایی که در اختیار دارید به الگویی در فرهنگ کار مبدل شوید، با تحقق این اهداف قرارگاه در حوزه سازندگی و عمران، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را یاری کرده است.
 
رئیس مرکز راهبردی سپاه در پایان با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی از مرزهای ایران فراتر رفته است گفت: همانگونه که دفاع مقدس امروز به الگویی برای همگان تبدیل شده است، فعالیت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز می تواند به عنوان الگویی در عرصه کار جهادی و سازندگی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار