رضا مخیلفی سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه گفت: سطح کیفی این دوره از رقابت‌های باشگاه‌های آسیا بسیار بالاست و ما درگروه سختی قرار گرفتیم.

رضا مخیلفی سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در گروه ما تیم‌های سختی قرار دارند به طور مثال تیم آستانه قزاقستان با استخوان بندی کامل تیم ملی بزرگسالان خود به تهران آمده است و یا کشورهای عربی با استفاده از بازیکنان خارجی حرفه‌ای با قدرت بالا در این رقابت‌ها حاضر شده‌اند در این بازی‌ها تنها تیمی که از واترپلوئیست‌ خارجی استفاده نکرده ما هستیم که توانستیم در این بازی‌های حساس از سه دیدار فقط یک باخت داشته باشیم.

وی گفت: از عملکرد بازیکنان تیم راضی هستم آن‌ها تمام موارد تاکتیکی و فنی را به خوبی در طول بازی به مرحله اجرا درآوردند و توانستند یکی از مدعیان راهیابی به جمع چهار تیم برتر قرار بگیرند و یک گاه به فینال نزدیک شویم.

وی در خصوص عدم حضور سعید میرمهدی کاپیتان تیم نفت و گاز امیدیه در ترکیب تیم حاضر در لیگ اظهار داشت: این بحث به نظرم کهنه شده است وی بازیکن خوبی است ولی عدم حضورش فقط بحث فنی بود در سه بازی آخر لیگ "میرمهدی" از نظر فنی عملکرد ضعیفی مقابل تیم های مقابل داشت بحث حرفه‌ای گری در ورزش مسائل عاطفی را نمی‌پذیرد.

مخیلفی خاطرنشان کرد: "میرمهدی" بازیکن قابل احترامی است، وقتی در سیستم جام باشگاه‌های آسیا که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ما نیاز به استفاده از بازیکنان آماده و قدرتمند داریم این واترپلوئیست از نظر شرایط بدنی در وضعیتی نبود که بتواند در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا برای تیم موثر باشد عملکرد وی حتی از بازیکنان بومی هم ضعیف‌تر بود.

مخیلفی گفت: در این مواقع من به عنوان سرمربی تیم بحث انضباطی را کنار می‌گذارم و فقط مسائل فنی را مدنظر قرار می‌دهم، چون "میر مهدی" بازیکن بزرگی است ما از وی انتظارات فنی زیادی داریم من در شرایط کنونی صلاح دانستم برای یکنواختی تیم از وی استفاده نکنم، اگر یک بازیکن بخواهد بی‌انضباطی کند من رسیدگی به این مسأله را به کمیته انضباطی باشگاه واگذار می‌کنم پس نباید عدم حضور کاپیتان را در این مسابقات به مسائل انضباطی ربط داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: واترپلو ، مهدی ، مخیلفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار