سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار 4000متری بلور و کریستال در شوش خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت 1و 22دقیقه بامداد ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حریق گسترده در یک انبار بزرگ در منطقه شوش مطلع شد و بلافاصله 10ایستگاه آتش نشانی، 7تانکر آب و سه خودروی فوماتیک، سه خودروی تنفسی و نردبان و لودر عازم محل آتش سوزی شدند.
 
وی ادامه داد: انباری به وسعت 4000متر مربع که مملو از کالا(بلور و کریستال) دچار حریق شده بود طعمه حریق شده بود و آتش در حال سرایت به مغازه و انبارهای مجاور بود.

به گفته ملکی شعله‌های آتش از فواصل دور نیز قابل روئیت بود، آتش نشانان بلافاصله از چند طرف وارد عملیات شدند و توانستند حریق را تحت کنترل بگیرند.

وی افزود: در این حادثه خوشبختانه به کارگردان انبار آسیبی نرسیده بود اما یکی از آتش نشانان که بر اثر تخریب بخشی از انبار از ناحیه کمر و پا دچار آسیب دیدگی شده بود که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

این مقام مسئول آتش نشانی با بیان این که این حریق خسارت مالی فراوانی بر جای گذاشت افزود: علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی پس از اتمام عملیات بررسی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ عملیات لکه گیری و ایمن سازی محل بعد از 10ساعت همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار