رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از گفتگوی وزیر کشور، استاندار کربلا و تولیت حرم‌های مطهر حسینی و عباسی در خصوص مسائل زائران در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به جلسه مشترک وزیر کشور، استاندار کربلا و تولیت حرم‌های مطهر حسینی و عباسی در خصوص مسائل زائران در ایام اربعین، گفت: در این نشست مشکلات زوار خاصه در زمینه حمل و نقل مورد مداقه قرار گرفت و درباره پیشنهادات حاضرین بحث و گفت‌وگو شد.

وی با بیان اینکه بکارگیری رویکردهای جدید در قالب تشکیل ستاد اربعین 6 ماه پیش از فرا رسیدن آن از تصمیمات این نشست اعلام کرد و افزود: بر این اساس ستاد اربعین برنامه ریزی و تدارک امکانات برای برگزاری هر چه بهتر زیارت را زودتر از موعد آغاز می‌کند و روند دریافت ویزا از چند ماه پیش از اربعین آغاز خواهد شد.

پلارک تصریح کرد: ارائه رهنمودهای فرهنگی برای ایجاد فضای زیارتی مناسب و بهره‌مندی بیشتر زوار از این حرکت فرهنگی و مذهبی از جمله اقداماتی است که ستاد اربعین بر روی آن کار خواهد کرد.

وی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات به لطف الهی و عنایت اهل بیت امسال توانست مسأله اسکان و پذیرایی از دهها هزار زائر را با استفاده از حداکثر امکانات موجود انجام دهد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به استقبال گسترده هموطنان برای شرکت در پیاده روی اربعین تصریح کرد: شور و شوق دوستداران ابا عبدالله الحسین(ع) از جای جای ایران عزیز و حتی سایر کشورها واقعا تمامی دست اندرکاران امر را غافلگیر کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد تلاش‌هایی در حال شکل‌گیری است تا با برنامه ریزی دقیق‌تر و بازبینی نکات مختلف در سال آینده با آمادگی بیشتری به استقبال زوار اربعین برویم.

انتهای پیام/


برچسب ها: کربلا ، زائرین ، وضعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار