سارقان قطعات خودرو؛

دستگیری باند سارقان قطعات خودرو در گرگان

فرمانده انتظامی گرگان گفت: مأموران انتظامی این شهرستان موفق شدند باند سارقان قطعات خودروی سنگین و سبک را در گرگان شناسایی و اعضای آن را دستگیر کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ،شعبان غربا اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان روز گذشته هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی تویوتا فاقد پلاک مشکوک و قصد توقیف این خودرو را داشتند که راننده خودرو به محض رویت ماموران از محل متواری شد.

وی ادامه داد: در تعقیب و گریز چند دقیقه ای، راننده در مقابل منزلی خودرو را متوقف و به داخل منزل متواری شد.

فرمانده انتظامی گرگان اضافه کرد: با توجه به وضعیت خودرو و نحوه فرار متهم، احتمال وجود مواد مخدر در منزل متصور بود که ماموران با هماهنگی مرجع قضایی و رعایت موازین شرعی، بازرسی از منزل را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ غربا بیان کرد: پس از بازرسی، ماموران در لوله بخاری، چند فقره مدارک خودرو و مدارک شناسایی کردند که با استعلام انجام شده مشخص شد مدارک سرقتی است.

وی اضافه کرد: در این راستا دو متهم 35 و 37 ساله دستگیر و برای انجام تحقیقات به مرکز انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان تصریح کرد: در انجام تحقیقات تکمیلی متهمان به انجام 32 فقره سرقت قطعات خودروهای سنگین و سبک اعتراف کردند.

سرهنگ غربا تاکید کرد: در ادامه تحقیقات نیز سه نفر از همدستان این دو متهم که اموال سرقتی را نگهداری می کرده و آنها را به فروش می رساندند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی در پایان ابراز کرد: از تمامی سرقت ها بازسازی صحنه انجام و مالباختگان شناسایی شدند و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


انتهای پیام/م
برچسب ها: گرگان ، سارق ، خودرو ، قطعات ، باند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.