ماندن سقائیان نژاد در شهرداری قم منتظر نامه وزارت علوم است

رئیس شورای شهر قم گفت: در صورت ابلاغ نامه تعویق بازنشستگی آقای سقائیان نژاد توسط وزارت علوم وی همچنان شهردار قم خواهند بود.

در پی مصاحبه یکی از اعضای شورای شهر درخصوص انتخاب سرپرست برای شهرداری قم گفت:با توجه به اینکه آقای سقائیان نژاد هیات علمی دانشگاه اصفهان است برای ادامه ماندن در شهرداری قم باید هیات امنای دانشگاه اصفهان با تعویق بازنشستگی ایشان موافقت کند که علی الظاهر هیات امنا با تمدید یکساله ادامه خدمت او موافقت کرده و به وزارت علوم نیز اعلام شده لذا باید نامه این موضوع از وزارت علوم به شورای شهر قم ابلاغ شود.

دیروز در شورای شهر قم جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل و مقرر می‌شود در صورتی که آقای سقائیان نژاد تا پایان وقت اداری دهم تیر نامه تمدید را از وزارت علوم ارائه نکرد اقای اسماعیلی بعنوان سرپرست تا تعیین تکلیف، امورات شهرداری قم را پیگیری کند.

محرری رئیس شورای شهر قم موضعگیری نسبت به این موضوع را منوط به استعلام از وزارت علوم می داند و می گوید: منتظر پاسخ وزارت علوم در خصوص تعویق بازنشستگی هستیم اگر موافقت شده باشد که آقای سقائیان نژاد به کارش ادامه می‌دهد و اگر تمدید نشود روند قانونی آن در شورا دنبال خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار