رئیس مجلس ایران روز گذشته با آیت الله "اسحاق فیاض" و آیت الله "بشیر النجفی " از مراجع معظم تقلید در شهر نجف دیدار کرد.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری المسله، "علی لاریجانی "رئیس مجلس شورای اسلامی ایران روز گذشته در طی سفر خود به عراق با آیت الله "محمد اسحاق فیاض" و آیت الله "بشیر النجفی" از مراجع معظم تقلید در نجف دیدار و ابراز امیدواری کرد که اقدامات دولت و ملت عراق سبب شکست تروریسم گردد.

لاریجانی روز گذشته در دیدار با آیت الله محمد اسحاق فیاض در شهر نجف اشرف با اشاره به روند سیاسی و امنیتی دو کشور سوریه و عراق گفت:عملیات مبارزه با داعش درحال پیشروی به سوی جلو است؛ بطوریکه در ابتدا سبب توقف پیشروی های داعش شد و پس از آن به مرور سبب آزادی سرزمین های اشغال شده توسط این گروه تروریستی شد.

 دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با  آیت الله "محمد اسحاق فیاض"

وی در این دیدار با اشاره به شکل گیری صفوف در مبارزه با تروریست ها در عراق ابراز امیدواری کرد که این اقدامات سبب شکست تروریست ها گردد.

در این دیدار آیت الله فیاض نیز با اشاره به نقش مهم و قدرتمند ایران در منطقه، دولت، اقتصاد و ملت ایران را پیشگام و درحال حرکت بسوی جلو توصیف نمود.

وی در این دیدار مسأله فراهم نمودن برق، آب نوشیدنی، مسکن و درمان را از مشکلات اساسی در عراق عنوان کرد و بر ضرورت توجه به فراهم سازی شرایط مناسب برای پرداختن به این مشکلات تأکید کرد.

 از سوی دیگر لاریجانیدر دیدار با آیت الله بشیر النجفی از مراجع معظم تقلید در نجف نیز به بررسی مهمترین مسائل سیاسی و امنیتی در عراق پرداخت.

لاریجانی در این دیدار گفت: کشورهای غربی خطر تروریسم را در شرایط کنونی درک کرده اند و این مسأله ای مهم می‌باشد.

انتهای پیام/



در حال تکمیل...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار