در میز مجازی مجله خبری به پیگیری دو سوژه پرداخته‌ایم، یکی در خصوص همراهانی که این روزها ما را بدجوری منزوی کرده‌اند و دیگری هم شایعه‌ای که در خصوص تنقلات تهران می‌باشد است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بعد از معرفی پل‌های ارتباطی مجله خبری شاهد استقبال بی نظیر شما بینندگان مواجه شدیم که سوژه‌های خوبی را برای بخش میز مجازی مجله خبری ارسال کرده بودید، بیشتر سوژه‌های شما بینندگان حول محور شایعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی بود به همین منظور امشب خبرنگاران این بخش خبری دو سوژه را بررسی و پیگیری کردند.

گزارش اول در خصوص همراهانی که ما را منزوی کرده‌اند. تبلت و موبایل و رایانه، ساعت‌ها و ساعت‌ها می‌گذرد تا ناگهان صبح فرا می‌رسد، ولی هنوز سرش داخل تلفن همراه است. نه شب را می‌فهمد و نه روز را و نه حتی از دور و برش خبری دارد. آقای جابز را همه می‌شناسیم جالب است بدانید طراح تبلت و تلفن‌های هوشمند دنیا خود فرزندانش را در استفاده از موبایل و تبلت بسیار محدود کرده بود. استیوجابز هیچگاه اجازه نمیداد فرزندش به صورت مدام از تبلت و تلفن همراه استفاده کند، حتی برای آنها از دستگاه‌های هوشمند شرکت خودش هم تهیه نکرده بود. کلیپی که برای شما آماده کرده‌ایم این روزها تقریبا در همه شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد. استیوجابز می‌گوید:
ما خطر تکنولوژی برای نسل‌ها را می‌دانیم، نمی‌خواهم این اتفاق برای فرزندان خودم بیفته.
این موضوع در بسیاری از سایت‌های خبری مطرح منتشر شد و باز هم هنوز با خواندن و دیدن این اخبار سرشان در موبایل و تبلت و رایانه فرو رفته است، گویی حتی دیگر با استفاده از خود فضای فراگیر مجازی هم نمی‌شود به درمان اعتیاد عده‌ای به تلفن همراه و صفحات نمایشگر این چنینی برسند.


گزارش دوم هم پیگیری یک شایعه است، این شایعه در شبکه‌های اجتماعی پر شده و آن هم اینکه رییس بیمارستان الزهرا تهران گفته یکسری از خوراکی‌ها را به دلایلی خریداری نکنید چون دارای یک ویروس کشنده خطرناک است که جالب است بدانید اصلا همچین بیمارستانی وجود ندارد و تنها یک بیمارستان مشابه در تهران وجود دارد و آن هم مخصوص جراحی پلاستیک هست. آقای میر دهقان، مدیر کل نظارت بر درمان وزارت بهداشت گفت: ما اصلا بیمارستانی به نام الزهرا و پزشکی به نام آقای حبیبی اصلا در تهران نداریم و مردم توجه داشته باشند که دلیلی وجود ندارد اخبار این چنینی که در حد یک شایعه است به این شکل اطلاع رسانی شود. ایشان خاطر نشان کردند که موضوع مهم قطعا از طریق منابع رسمی و روابط عمومی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به اطلاع مردم خواهد رسید.


پل‌های ارتباطی با مجله خبری ۱۹:۱۰ ارسال پیام به ۱۰۰۰۱۹۱۵، ارتباط با نرم افزارهای تلفن همراه از طریق 09014812663 و سایت باشگاه خبرنگاران به نشانی www.yjc.ir می‌باشد. گفتنی مجله خبری هر روز به جز ایام تعطیل رأس ساعت ۱۹:۱۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۱۸:۳۳ ۰۵ دی ۱۳۹۳
سلام ببخشید چه جوری میشه گذارشی رو برای شما تهییه و بفرستیم تا در وبلاگتان نشان دهید؟؟؟؟
لطفا جواب بدید
Germany
دریچه
۰۰:۰۹ ۰۶ دی ۱۳۹۳
پل‌های ارتباطی در پایین همین خبر ذکر شده است.
Iran (Islamic Republic of)
متانت
۱۰:۴۸ ۰۵ دی ۱۳۹۳
بابام میدم کار انجام بده به بابام

خیلی با حال بود
Iran (Islamic Republic of)
Barbod
۲۲:۱۷ ۰۴ دی ۱۳۹۳
ممنون از زحمات شما جناب قاسم زاده بسيار تاثيرگذار بود
آخرین اخبار