لوئیس فن خال سرمربی یونایتد نسبت به برگزاری 2 دیدار طی 48 ساعت در لیگ فوتبال انگلیس اعتراض کرد و آن را مخالف با قوانین یوفا وفیفا دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، هر چند لوئیس فن خال از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل نیوکاسل رضایت کامل دارد اما برگزاری 2 دیدار رسمی طی 48 ساعت را امری غیر معمول و نامتعارف در فوتبال می داند.

فن خال پس از کسب این پیروزی گفت: از نتیجه بدست آمده کاملا راضی هستم زیرا در تمام 90دقیقه کنترل بازی را در دست داشتیم اما در نیمه دوم به بازی بعدی مان فکر می کردیم انجام 2 بازی در 48 ساعت کاملا مغایر با قوانین یوفا و فیفا است.

فن خال در ادامه افزود: در هر بازی پیشرفت چشمگیری داریم اما در عین حال مرتکب اشتباهاتی هم می شوم باید این نقطه ضعف را برطرف کنیم نیوکاسل قصد داشت مانند بسیاری از تیم های دیگر مقال ما دفاعی  بازی کند اما این کار سخت تر از آن بود که فکرش را می کرد.

از این سیستم بازی به دلیل حضور یانگ و والنسیا اشاره می کنم زیرا از بازی هر دو آنان بسیار راضی هستم، یک روز قبل از بازی در برابر نیوکاسل به بازیکنان استراحت دادیم تا به مراسم روز هدایا در آستانه سال نو میلادی بپردازند اما حالا باید یک روز استراحت را جبران کنند و سخت به تمرین بپردازند.

پست جدید رونی خوب جواب داد

فن خال ضمن تمجید از عملکرد روین رونی مهاجم تیمش گفت: او 2 گل به ثمر رساند و پاس گل سوم را به فن پرسی داد، تغییر رونی به خوبی جواب داد.

سرمربی هلندی در ادامه افزود: در دیدار مقابل استون ویلا رونی بیشتر در کارهای دفاعی حضور داشت اما در بازی مقابل نیوکاسل از او خواستم هجومی بازی کند زیرا به نظرم توانایی گلزنی را دارد، همینطور هم شد، رونی خیلی خوب بازی کرد و تمام 90 دقیقه در اختیار تیم قرار داشت.

در مورد دی ماریا ریسک نمی‌کنیم

 فن خال قصد ندارد سلامت دی ماریا  را با تهدید مواجه کند و احتمالا وی در دیدار بعدی مقابل تاتنهام در ترکیب تیم قرار نمی‌گیرد.

هافبک ملی پوش آرژانتینی به هنگام گرم کردن دچار مصدومیت شده و هر چند آسیب دیدگی او چندان سنگین نیست اما فن خال در مورد بازیکنان بزرگش ریسک نمی‌کند.

سرمربی یونایتد گفت: لگن دی ماریا رابطه  خوبی با پاهایش ندارد باید منتظر اعلام نظر پزشک تیم باشیم، خیلی از بازیکنان مصدوم تا 2 هفته آینده یکی پس از دیگری به ترکیب تیم باز می‌گردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یونایتد ، دیدار ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار