سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت از تشکیل جبهه رهروان ولایت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر اعضا و چگونگی تشکیل آن مشخص نشده است.

"صفر نعیمی‌رز" سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از تشکیل جلسه فراکسیون رهروان ولایت صبح فردا ( یکشنبه 7 دی) خبر داد و گفت: قبل از برگزاری صحن علنی مجلس شورای اسلامی، شورای مرکزی این فراکسیون  تشکیل جلسه می‌دهد.

وی افزود: در این جلسه موضوعات و مسائل داخلی و بین‌المللی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

این نماینده مجلس همچنین با رد تشکیل "حزب" اصولگرایان رهروان ولایت، گفت: "حزب" فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تشکیل نمی‌شود، بلکه فعالیت سیاسی این فراکسیون در قالب تشکیل "جبهه" مطرح است که در آینده نه چندان دور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
نعیمی‌رز افزود: در حال حاضر بحث "جبهه اصولگرایان رهروان ولایت" مطرح است که این جبهه به زودی تشکیل می‌شود؛ البته اعضا و چگونگی تشکیل آن هنوز مشخص نیست.
 
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به شایعاتی در راستای تمایل لاریجانی برای عضویت در این حزب، اظهار داشت: این جبهه متعلق به رئیس مجلس شورای اسلامی نیست، بلکه  فقط تحت حمایت وی است، اعضا، اساسنامه و سازوکار این جبهه در آینده نه چندان دور مشخص خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار