تیم بسکتبال شهرداری گرگان که هفته پیش در خانه موفق به شکست مهرام شده بود، این هفته در زمین پتروشیمی بندرامام در آستانه برد قرار گرفت و مدافع عنوان قهرمانی را به وقت اضافه کشاند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال شهرداری گرگان که در نیم فصل اول با چند باخت سیبل انتقادات شده و به حاشیه رفته بود، ظرف چند هفته این شرایط را تغییر داد و به خطری برای تیم های بزرگ تبدیل شد.

گرگانی ها در حالی بازی با پتروشیمی بندرامام را در ماهشهر با نتیجه 68-68 به وقت اضافه کشاندند که بابک نظافت و مجتبی بنی عقیل را به خاطر مصدومیت و کامیار صادق زاده بازیکن جوان خود را به خاطر امتحانات پایان ترم در اختیار نداشتند.

مصدومیت سهراب نژاد و نیکخواه بهرامی

صمد نیکخواه بهرامی بازیکن پتروشیمی بندرامام پیش از اتمام وقت عادی بازی با گرگان به خاطر پیچیدن مچ پا از بازی خارج شد و در وقت اضافه هم به زمین برنگشت. صمد برای مشخص شدن وضعیت پای خود آزمایش MRI خواهد داد و به احتمال زیاد در دیدار مقابل پمینا اصفهان غایب خواهد بود.

همچنین حامد سهراب نژاد دیگر بازیکن با تجربه پتروشیمی در وقت اضافه بازی با مصدومیت مواجه شد اما گویا آسیب دیدگی این بازیکن جدی نیست و وی مشکلی برای بازی های بعدی ندارد.

آفاق بازیکن پتروشیمی به علاوه نورافزا و تاجیک بازیکنان شهرداری گرگان هم در وقت اضافه با 5 خطا از زمین خارج شدند و در نهایت مسابقه ای که حدودا 2 ساعت و 20 دقیقه طول کشید با برتری 82 بر 78 پتروشیمی به پایان رسید.

جایگاه هیچ یک از دو تیم بعد از این بازی در جدول رده بندی تغییر نکرد.

جبران دانشگاه آزاد، صعود هفت الماس

تیم دانشگاه آزاد که در فصل جاری لیگ تنها مقابل هفت الماس قزوین شکست خورده است، در خانه با نتیجه 68 بر 48 مقابل این تیم برنده شد و علاوه بر جبران بازی دور رفت، تفاضل امتیازی خود را هم بالا برد.

دانشگاه آزاد در پایان نیمه اول هم با نتیجه 33 بر 26 برنده شده بود.

تیم هفت الماس با توجه به استراحت نفت آبادان با یک امتیاز این مسابقه و تفاضل گل بهتر به رده چهارم جدول صعود کرد تا رقابت هفته های باقیمانده فصل عادی بر سر رده چهارم شدیدتر شود.

طبق قانون لیگ امسال تنها چهار تیم برتر جدول رده بندی به مرحله پلی آف چهار تیمی (نیمه نهایی) صعود کرده و برای رسیدن به فینال با یکدیگر مسابقه می دهند.

در حال حاضر تیم های هفت الماس و نفت آبادان هم امتیاز هستند و تیم شهرداری گرگان با یک بازی بیشتر تنها یک امتیاز کمتر از این دو تیم دارد و طی هفته های آینده امکان جا به جایی این 3 تیم با یکدیگر وجود دارد.

ثامن طلسم 100 امتیاز را شکست

برخلاف سال های گذشته که تیم های بالای جدول رده بندی چندین بار در طول فصل از 100 امتیاز عبور کرده و بازی های پرامتیازی را به نمایش می گذاشتند در فصل جدید لیگ تعداد کمتری از مسابقات به 90 امتیاز و بالاتر می رسند. 

با این اوصاف در دیدار تیم های ثامن مشهد و صنایع ماهشهر روی هم 193 امتیاز میان دو تیم رد و بدل شد و تیم ثامن با نتیجه 106 بر 87 برنده این مسابقه شد.

تیم های ثامن و صنایع در رده های هشتم و نهم جدول رده بندی جای دارند و تیم صنایع سیزدهمین باخت پیاپی را در لیگ تجربه کرد در حالی که ثامن با رسیدن به سومین برد لیگ به تعداد بردهای پمینا با یک بازی کمتر رسید.

انتهای پیام/


 

برچسب ها: گرگان ، پتروشیمی ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار