بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران با اشاره به زیاد شدن نوسان تیم بعد از باخت به گرگان گفت: امیدوارم در ادامه بازی های دور برگشت جبران کنیم و به جایگاه خوبی برای پلی آف برسیم.

مهراد آتشی بعد از پیروزی مقابل پمینا اصفهان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم پرمهره، جوان و با استعدادی داریم که درعین حال تجربه خوبی هم دارند. با شکست هفته قبل مقال گرگان نوسان تیم زیاد شد اما امیدوارم در ادامه جبران کنیم و در مراحل پایانی دور برگشت جایگاه مناسبی برای پلی آف به دست آوریم تا با تمرکز مناسب به فینال و در نهایت قهرمانی برسیم.

وی با اشاره به سختی بازی های باقیمانده در دور برگشت، در مورد باخت هفته قبل مقابل گرگان گفت: بازی با گرگان را بد شروع کردیم، تمرکز نداشتیم و شب خوب بازیکنان ما نبود. ضمن اینکه در آن مسابقه تنها مسائل فنی دخیل نبود. درست است که بد شروع کرده و ادامه دادیم اما در دقایق آخر امکان عوض کردن نتیجه برای ما بود که برخی مسائل از آن جلوگیری کرد.

چرا زمان ما از جوانان حمایت نمی شد؟

آتشی که در چند سال گذشته به تیم های شهرستانی پیوسته و دیگر به تیم ملی هم دعوت نشد در مورد تاثیر انتخاب های باشگاهی خود توضیح داد: آخرین باری که به تیم ملی دعوت شدم، جزء سهمیه های ملی قرار گرفتم و چاره ای به جز پیوستن به آن تیم ها نداشتم. به هر حال لیگ ما هم با ثبات نیست و تمام تیم ها شخصیت یکسانی ندارند. نمی دانم چرا حمایتی که حالا از جوانان می شود، هیچوقت در زمان ما انجام نمی شد.

بازیکن مهرام تاکید کرد: من هم زمانی که سهمیه ملی شدم، یک بازیکن جوان آینده دار بودم اما همکاری نکرده و سهمیه ها را برنداشتند در حالی که امسال با یک تفکر درست سهمیه بازیکنان جوان را حذف کردند و همین موضوع کمک زیادی به پیشرفت آنها می کند. تمام این مسائل که گذشته است اما امیدوارم تصمیمات بعدی بسکتبال تنها در جهت پیشرفت بازیکنان باشد نه اینکه باعث شود که بازیکنان از پیشرفت دور شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار