عباسی گفت: بیمه‌ها به عنوان یکی از سازمان‌های پر درآمد در کشور به حساب می‌آیند چرا که پول زیادی از مردم سالانه در اختیار بیمه‌ها قرار می‌گیرد، درحالیکه ممکن است در طول سال نیازی به دریافت خدمات برای مردم فراهم نگردد.

سلیمان عباسی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ساماندهی در وضعیت بیمه یکپارچه کشوری یکی از مهمترین ضروریات کشور است این مهم حتی در سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و برنامه پنجم توسعه آمده است اما هنوز به علت برخی مخالفت‌ها از سوی سازمان‌های بیمه گر محقق نشده است.

وی افزود: در سالی که رو به پایان است، 6 هزار میلیارد تومان در اختیار بیمه‌ها قرار گرفت تا ساماندهی لازم در این بخش صورت گیرد اما هنوز هم نتوانستند سطح پوششی خوبی از خود ارائه دهند.

وی با بیان اینکه سازمان‌های بیمه‌گر درآمد خوبی دارند و پولی که ماه به ماه از مردم به عنوان حق بیمه می‌گیرند، ممکن است در طول سال حتی برای ارائه خدمات هزینه نشود، خاطرنشان کرد: متاسفانه بیمه‌ها مشغول سرمایه گذاری در بخش‌های دیگرند و از رسالت اصلی خود دور افتاده‌اند که ضرورت دارد هرچه سریعتر در مسیر اصلی فعالیت خود قرار گیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار