معاون سیاسی، اجتماعی، انتظامی و امنیتی فرمانداری ملارد از دستور کار جدی مجموعه مذکور در جهت توسعه و ارتقای هر چه بیشتر سازمان‌های مردم نهاد در سطح شهرستان ملارد خبرداد.

مجتبی شاه قلیان معاون سیاسی، امنیتی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،ضمن اشاره به نقش موثر و سازنده سازمان ها وتشکل‌های مردم نهاد در مشارکت مردم و شهروندان در جهت تحقق اهداف دولت و چابک‌سازی دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: در برنامه چهارم و پنجم توسعه، واگذاری امور به مردم و شهروندان و امر چابک سازی، از طریق تشکل‌ها و سمن‌ها لحاظ شده و ما نیز عمیقا به توسعه وگسترش تشکل‌های این چنینی باور داریم.  
 
وی در ادامه افزود: متاسفانه در گذشته آن طور که باید به سمن‌ها توجه نشد و ما نیز تعامل نمایشی و فرسایش را در عرصه سازمان‌های مردم نهاد نمی‌پذیریم.  
 
معاون سیاسی، اجتماعی، انتظامی و امنیتی فرمانداری ملارد در ادامه عنوان کرد: به تشکل‌هایی که به صورت قانونی مجوز دریافت نموده‌اند فراخوان داده‌ایم و درصدد هستیم امور سازمان‌های مردم نهاد را در سطح شهرستان به صورت مستقل پیگیری نماییم، زیرا با توجه به نوپا بودن شهرستان ملارد، برخی از این سمن‌ها در گذشته با مرکزیت شهریار مجوزهای لازم را دریافت نموده‌اند که باید تغییر وضعیت آن‌ها، عملیاتی و محقق شود.  
 
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: 8 تشکل ثبت شده در شهرستان ملارد فعال است و خلا برخی از تشکل‌ها، همچون انجمن‌های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان، بیماری‌های خاص، دیابت و... در سطح شهرستان ملارد احساس می‌شود و در نظر داریم با حمایت و پشتیبانی، زمینه فعالیت تشکل‌های این چنینی را تقویت نماییم که به طور یقین در صورت تحقق، در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها نقش حائز اهمیتی ایفا می‌کنند. 

انتهای پیام

برچسب ها: توسعه ، فرمانداری ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار