فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی فردا 14 دی ماه در فرهنگسرای اندیشه با حضور عوامل و سحر عصر آزاد منتقد سینما نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی فردا 14 دی ماه در فرهنگسرای اندیشه با حضور عوامل و سحر عصر آزاد منتقد سینما نقد و بررسی می‌شود. 

اولین ساخته بلند سینمایی جمشید محمودی به تهیه کنندگی نوید محمودی فردا یکشنبه 14 دی ماه با حضور نویسنده و کارگردان، تهیه کننده، نادر فلاح، علیرضا استادی، مسعود میر طاهری بازیگران «چند متر مکعب عشق»، محمدرضا مقدسیان مجری و کارشناس و سحر عصر آزاد منتقد سینما در فرهنگسرای اندیشه ساعت 18 به نمایش درمی‌آید. 

همچنین پس از نمایش فیلم جلسه نقد و بررسی با حضور عوامل برگزار می‌شود. 

فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» از 26 آذر ماه در گروه سینمایی آزاد اکران عمومی شد و با استقبال روبرو شده است. 

«چند متر مکعب عشق» جوایز متعددی را تا کنون نصیب خود کرده است که از میان انها می توان به سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم فجر سال گذشته اشاره کرد. همچنین این اثر منتخب جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران است. 

در خلاصه داستان این فیلم که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر با استقبال مخاطبین و منتقدین روبرو شد، آمده است:عبدالسلام که یک مهاجر افغان است، به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول به کار و زندگی ست. عشقی در راه است عشق صابر به مرونا، عشقی که فرجامش را هیچ کس نمی داند، نه صابر، نه مرونا و نه حتی عبدالسلام ...

در جلسه نمایش و نقد و بررسی چند متر مکعب عشق» در فرهنگسرای اندیشه حضور برای عموم آزاد است. 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.