معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما گفت: ادغام شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی شبکه سحر معاونت برون مرزی با هدف چابک سازی، سرعت در اطلاع رسانی و پاسخ مناسب به نیاز مخاطبان آغاز شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی، به مناسبت میلاد فرخنده حضرت رسول (ص) و میلاد حضرت امام جعفر صادق (ص) اولین نشست مدیران برون مرزی برگزار و "محمد اخگری" به اعلام برنامه‌های این معاونت در راستای چابک سازی و تحقق سیاست های جدید رئیس رسانه ملی  پرداخت. 

اخگری در این خصوص گفت: با بررسی‌های انجام شده، شبکه سحر به رادیو و تلویزیون سحر تغییر پیدا کرد. 

بر اساس این گزارش در مراسمی با حضور دکتر اخگری معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما، مدیران جدید شبکه رادیو و تلویزیونی سحر معرفی شدند. 

اخگری با اشاره به این که مدیران معاونت برون مرزی از جمله سرمایه‌های ارزشمند سازمانی هستند یادآور شد: تغییر و تحول یک فرصت برای ایجاد هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل مجموعه است.

در این مراسم سرکار خانم دکتر لبخند نعمتیان مدیر رادیو و سیمای فرانسه، امیرعلی زینلی مدیر رادیو و سیمای اردو ، میثم میرهادی مدیر رادیو و سیمای بوسنی و عبدالله بحرالعلومی مدیر رادیو و سیمای آذری  و بهروز قزلباش مدیر تحریریه بر خط رادیو و تلویزیون های سحر انتخاب شدند و از مدیران قبلی نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.