رئیس مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه یک از برگزاری تورهای گردشگری در محلات منطقه یک خبر داد.

مجید سعادتمندی رئیس مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری تورهای گردشگری در محلات منطقه یک اظهار کرد: کانونهای گردشگری سرای محلات از ابتدای سال جاری اقدام به اعزام علاقمندان به اماکن مذهبی و تاریخی کرده است و بیش از 15 هزار نفر از شهروندان سطح محلات از تورهای گردشگری استفاده کرده‌اند و بخش قابل توجهی از بازدیدها از اماکن تاریخی و مذهبی سطح منطقه صورت گرفته است.

سعادتمندی بیان کرد: اطلاعات مربوط به تمام اماکن گردشگری سطح منطقه به همراه هزینه های ورودی و مشخصات مسئولان مربوطه و نشان آنها در بانک اطلاعات گردشگری سطح منطقه جمع‌آوری و در اختیار کانونهای گردشگری سرای محلات قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: اتوبوس گردشگری از 16 دی ماه برای نخستین بار در 3 منطقه شهر تهران شامل مناطق یک، 12 و 20 در تمام روزهای هفته اقدام به برگزاری تورهای نیمروزی و یک روزه می‌کند.

وی افزود: این اتوبوس‌ که به همت سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و همکاری موسسه گردش آفرینان پارس و واحد گردشگری مرکز خدمات اجتماعی مناطق راه‌اندازی شده است که در روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنج‌شنبه صبحها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهرها از ساعت 16 تا 18 از میدان تجریش به عنوان مبدا سفر به سمت اماکن گردشگری سطح شهر تهران حرکت می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: خدمات ، اتوبوس ، گردشگری ، تور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار