مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: سومین جشنواره تسنیم تا روز چهارشنبه 17 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌وگو دایر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران‌ نرگس معدنی‌پور ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: آثار برگزیده جشنواره «مد و پوشش اسلامی ایرانی»، جشنواره بهترین‌ها از دورریختنی‌ها، مسابقه عکس زن، شهر، فعالیت با پوشش اسلامی ایرانی و برترین‌های بخش ابتکارات جامعه‌محور در این جشنواره به نمایش درمی‌آیند.
وی در خصوص برگزاری نخستین دوره جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی توضیح داد: اداره‌کل امور بانوان شهرداری تهران با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی  در جهت الگوسازی پوشش مناسب اجتماعی بانوان شهر تهران، فراخوان نخستین دوره جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی را در قالب بخش خلاقیت‌های فرهنگی هنری سومین جشنواره تسنیم منتشر کرد. طراحی پوشش اجتماعی (مانتو، فرم اداری و چادر) و طراحی پارچه، بخش‌های رقابتی این جشنواره هستند.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران تصریح کرد: مانتوها و طراحی پارچه‌‌های راه‌یافته به مرحله نهایی در این جشنواره به نمایش درآمده‌اند و این نمایشگاه تا روز چهارشنبه در محل بوستان گفت و گو ادامه خواهد داشت.
معدنی‌پور ادامه داد: در بخش فروش هم واحدهای تولیدی که محصولات آنها با معیارهای اسلامی ایرانی مطابقت دارد، محصولات خود را در سه بخش چادر، مانتو و سرپوش بانوان به مخاطبان عرضه می‌کنند.
معدنی‌پور درباره هفتمین جشنواره «بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها» که در قالب بخش خلاقیت‌های فرهنگی هنری سومین جشنواره تسنیم برگزار می‌شود هم گفت: اداره‌کل امور بانوان شهرداری تهران در پی برگزاری موفقیت‌آمیز شش دوره جشنواره بهترین‌ها از دورریختنی‌ها، هفتمین دوره این جشنواره را در سال جاری برگزار کرده است که آثار برگزیده آن در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران در معرض دید عموم قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار