اویگدور لیبرمن، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گفت با توجه به اینکه دولت فلسطین راهی شورای امنیت شده، پیمان اوسلو لغو می شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "رای الیوم"؛ اویگدور لیبرمن، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی  امروز یکشنبه گفت با توجه به اینکه دولت فلسطین راهی شورای
امنیت شده، پیمان اوسلو رسما لغو می‌شود و سوال مهم این است که پس از این چه باید
بکنیم؟

سایت الکترونیکی روزنامه هآرتص گفت لیبرمن این سخنان را در دیدار با سفرای این رژیم در کشورهای اروپایی اظهار داشته است.

لیبرمن تاکید کرد که امروز و پس از لغو پیمان اسلو بزرگترین چالش پیش روی اسرائیل کشورهای اتحادیه اروپا و نه فلسطینی ها یا کشورهای عربی هستند و به عنوان مثال گفت: فرانسه و لوکزامبورگ در شورای امنیت به نفع طرح به رسمیت شناخته شدن فلسطین رای دادند و انگلیس از موافقت خودداری کرد؛ علاوه بر این لیبرمن بر ضرورت تلاش بیشتر سفرای این رژیم جهت تغییر دادن مواضع برخی کشورها نه فقط از جنبه سیاسی بلکه از لحاظ اقتصادی نیز تاکید کرد.

این منبع همچنین فاش ساخت که اخیرا گفتگوهایی میان اسرائیل و آمریکا صورت گرفته و می‌گیرد که هدف آن هماهنگی جهت مقابله با دولت فلسطین و جلوگیری از انضمام آن به سازمان ملل می‌باشد.

 این منبع به نقل از یک منبع سیاسی اعلام کرد چنانچه دولت فلسطین به اقدامات خود جهت پیوستن به دادگاه بین المللی جنائی لاهه ادامه دهد 400 میلیون دلاری که به صورت سالیانه از آمریکا دریافت می‌کردند را از دست خواهد داد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
مجتبی از خرم اباد
۱۵:۲۴ ۱۴ دی ۱۳۹۳
مرگ بر اسراییل
آخرین اخبار