جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه‌ای درباره تمدید حبس شیخ "علی سلمان" دبیرکل جمعیت الوفاق هشدار داد و آن را توطئه‌ای خطرناک دانست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت الوفاق بحرین، الوفاق با صدور بیانیه‌ای درباره تمدید حبس شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق هشدار داد و آن را توطئه‌ای خطرناک دانست.

در بیانیه جمعیت الوفاق آمده است اقدام نظام بحرین در تمدید حبس شیخ علی سلمان مصداق قصاص قبل از جنایت بلکه بدون جنایت است.

 الوفاق این اقدام آل خلیفه را باعث پیچیده شدن اوضاع سیاسی در بحرین و بسته شدن راه‌ها برای حل سیاسی بحران در این کشور دانسته است که بر شدت بحران سیاسی، امنیتی، إقتصادی،اجتماعی و حقوقی در کشور می‌افزاید و ثبات و آرامش را در کشور از بین می‌برد.

 الوفاق در بیانیه خود از دادستانی بحرین خواسته است اظهارات شیخ علی سلمان را در معرض آرای عمومی قرار دهد، اظهاراتی که دادستانی آن را بهانه‌ای برای حبس شیخ علی سلمان قرار داده است تا مردم ببینند و بدانند که تا چد حد دستگاه قضایی بحرین ظالمانه رفتار می‌کند. 

الوفاق در بیانیه خود با تجلیل از پایداری همه گروه‌های مردمی در بحرین و ادامه جنبش مسالمت آمیز خواستار ادامه حمایتها از دبیر کل جمعیت الوفاق و تاکید بر مطالبات قانونی خود شده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار