سرمربی تیم ووشو پاس قوامین کرمانشاه گفت: خوشبختانه به هدفمان که صعود از گروه خودمان در لیگ برتر بود، رسیدیم و امیدمان برای کسب نتایج خوب، بیشتر شده است.

مجید ملکی سرمربی تیم پاس قوامین کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به اینکه به هفته‌های پایانی لیگ برتر ووشو نزدیک شده‌ایم خوشبختانه توانستیم از گروه خودمان با نتایج رضایتبخشی صعود کنیم و تنها یک باخت در دور رفت و یک باخت در دور برگشت داریم که هر دوی این نتایج مقابل تیم قدرتمند پارس جنوبی (نفت) بوده که برترین قهرمانان جهان و آسیا را در ترکیب خود دارد.
 
وی ادامه داد: این هفته نیز با تی هیئت ووشو آذربایجان شرقی دیدار خواهیم داشت که به طور حتم با پیروزی از میدان خارج می‌شویم و با شکست این تیم همچنان جز تیم‌های صعود کننده از گروه دو خواهیم بود.
 
وی تاکید کرد: البته نتیجه مقابل تیم هیئت آذربایجان شرقی روی صعود ما ازگروه دو تاثیری ندارد و در هر صورت ما از گروه خود صعود کرده‌ایم.

ملکی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور تیم‌های قدرتمندی همانند دانشگاه آزاد و پارس جنوبی که به احتمال قوی این دو تیم برای کسب مقام اول و دومی با هم رقابت خواهند کرد، تیم ما نیز به کسب مقام سومی در مرحله نهایی لیگ برتر ووشو امیدوار است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار