سرپرست تیم تیراندازی بعثت گفت: تیم ‌ماعلی رغم مشکلات مالی که داشته توانست به لیگ برتر صعود کند الان هم برنامه ما در لیگ برتر رقابت با تیم‌های بزرگ و عنوان‌دار است.

محمدعلی مهربان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت تیم تازه لیگ برتری شده بعثت افزود: باشگاه بعثت در جنوب شرق تهران نزدیک به سه سال است که تاسیس شد و توانستیم از بچه‌های همین منطقه تیمی درست کنیم و با وجود مشکلات مالی باشگاه تیم را لیگ برتری کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما از نظر مالی اصلا شرایط مناسبی ندارد با توجه به اینکه هزینه‌های رفت و آمد تیم‌ها بالاست باشگاه با مشکلات بسیاری رو به رو می‌شد البته به دنبال حامی مالی برای تیم بودیم که متاسفانه با ما همکاری نشد و همه هزینه‌ها را باشگاه پرداخت می‌کرد.

سرپرست تیم بعثت تهران عنوان کرد: هفته‌های اول لیگ تیم از نظر امتیازی خیلی پایین بود ولی با این حال با تلاش اعضای تیم توانستیم تیم را ارتقا دهیم الان که تیم لیگ برتری شد شرایط فرق می‌کند باید حمایت‌های بیشتری صورت بگیرد.

وی افزود: اولین چیزی که برای ما خیلی مهم است حضور یک حامی مالی است هزینه‌های لیگ برتر چند برابر دسته یک تامین هزینه‌ها برای باشگاه واقعا سنگین است.

مربی تیم بعثت گفت: در تیم ما تیراندازان جوان و استعدادی هستند حتی یکی از تیراندازان ما، زهره عزیزی رکورد تپانچه را شکست که جا دارد مسئولان در فدراسیون به این نکته توجه داشته باشند.

مهربان گفت: به دلیل مشکلات مالی تیم گاهی اوقات افت داشت ولی با این حال بچه‌های بعثت همیشه سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص می‌دادند بزرگترین مساله ما مشکل مالی بود که نیاز به حمایت بیشتری داریم.

وی گفت: تجربه برای تیراندازان خیلی مهم است سعی می‌کنیم تیراندازی کشورهای دیگر را بررسی کنیم سطح تیم را به سطح جهانی برسانیم و هدف ما در لیگ برتر این است رکوردها را، ارتقا دهیم از نظر من تیراندازی باید پشتوانه سازی شود چون منافع ملی را تامین می‌کند و هدف همه اعضای تیم در جهت ارتقا تیراندازی کشور و معرفی تیراندازی با استعداد در این حوزه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طیف کاری ما توجه به جوانان و نوجوانان است و الان با توجه به شرایط تیم هدف قهرمانی در لیگ برتر و رقابت با تیم‌های با سابقه و عنوان دار در تیراندازی است در پایان امیدوارم علی رغم کمبود بودجه که فدراسیون دارد مشکل مالی باشگاه‌ها تا اندازه ای برطرف شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهربان ، تیراندازی ، بعثت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۰۱:۲۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
همه حرف هایی که در مورد حمایت مالی باشگاه در خصوص لیگ دسته یک از بچه ها شده است همگی دروغی بیش نیست زیرا که همه ی هزینه ها را خود بازیکنان پرداخت کردند و ریالی به هیچ کس پس از اتمام لیگ حتی به عنوان جایزه پرداخت نشد
آخرین اخبار