یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخی با تخریب اصولگرایان در صدد فریب افکار عمومی هستند، این اقدام نه تنها علیه اصولگرایان بلکه علیه مردم است، چرا که مردم حق دارند اطلاعات صحیح داشته باشند.

" محمدحسن قدیری ابیانه"  در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شایعه پراکنی برخی جریانات اصلاح‌طلب مبنی بر کاندیداتوری "سعید جلیلی" در حوزه انتخابیه قم و قرارگیری وی مقابل "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: ستادی توسط اصلاح‌طلبان ایجاد شده که هدفش تخریب جبهه اصولگرایان است، بنابراین می‌توان گفت آن‌ها با دروغ پراکنی و جنجال آفرینی درصدد فریب افکار عمومی هستند.   
 
وی در ادامه افزود: این اقدام نه تنها علیه اصولگرایان بلکه علیه مردم است، چرا که مردم حق دارند اطلاعات صحیح داشته باشند و این دسته از افراد درصددند تخریب اصولگرایان را در جبهه اصلاحات به راه بیندازند.   
  
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: این ستاد را باید به نام ستاد فریب مردم نامگذاری کنیم، چرا که این جناح اصلاح طلب از یک پشتوانه قوی رسانه‌ای بیگانه برخوردار است و امید به حمایت آن‌ها دارند.   
 
قدیری ابیانه اظهار داشت: تعدادی از روزنامه‌هایی که خود را اصلاح طلب می‌دانند نشان دادند که مشکل آن‌ها با اسلام است، به عنوان مثال وقتی راهپیمایی عظیم اربعین در عراق در شرایط تهدید برگزار می‌شود و به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهانی در قرن اخیر محسوب می‌شود، این روزنامه‌ها این مطلب را در صفحه اول منعکس نمی‌کنند و این نشان از آن دارد که آن‌ها با اسلام مشکل دارند.   
 
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اصلاح طلب واقعی اصولگرایانی هستند که اصلاحات را در اسلامی‌تر شدن می‌دانند، اما آن‌ها که خود را اصلاح طلب می‌دانند اصلاحات را در دورشدن از اسلام می‌دانند.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی افراد که خود را اعتدالگرا می‌دانند فکر می‌کنند اعتدال یعنی چیزی میان اسلام و کفر، در حالی که اعتدال عین اسلام است.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار