فرماندار شهرستان شمیرانات گفت : اماکن مذهبی شمیرانات مانند امام زاده صالح (ع) در قالب سیاست ساماندهی مکانهای متبرکه و بقعه های متبرکه در این شهرستان قرار دارد .

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت اماکن مذهبی در این شهرستان گفت : شهرستان شمیرانات قطب مذهبی پایتخت و یکی از اضلاع شکل دهنده ساختار مذهبی کشور ا دربرگرفتن اماکن مذهبی مانند امام زاده صالح است .

فرماندار شهرستان شمیرانات با تاکید بر اینکه بازارچه های قدیمی مانند تجریش در جوار بارگاه ملکوتی امام زاده صالح (ع) قرار دارد ، تصریح کرد : این بازار چه در بخش قدیمی از قدمتی تاریخی برخوردار است و می توان آن را به زنجیره میراث فرهنگی استان متصل کرد .

خان محمدی در مورد وضعیت این بازارچه در بدنه سیاست ساماندهی به ساختار مکانای مذهبی اضافه کرد : به منظور درامد زایی از طریق حوزه میراث فرهنگی اماکن مذهبی با برخورداری از موج گسترده زائرن خود مناطق حساس مهمی در جهت تحقق ان هدف کلان در راستای تقویت بنیان مالی مدیریت شهرستان محسوب می شود .

فرماندا ر شهرستان شمیرانات اظهار داشت : تقویت ساختار سرویس دهی به زائران در مکانهای مذهبی شهرستان در بدنه سیاست ساماندهی اماکن مذهبی در شمیرانات قرار دارد .


ساماندهی راهای روستایی شمیرانات استارت خورده است

فرماندار شمیرانات گفت : بازسازی راهها به ویژه در روستاهای شهرستان شمیرانات قبل از فصل سرما توسط اداره راهداری و راه شهرسازی استارت خورده است.

خان محمدی گازرسانی به روستاهای برف خیز شهرستان در اولویت سیاست های فرمانداری قرار دارد ، گفت : بخش های مانند فشم ، درکه و اوشان و لواسانات بزرگ و کوچک جزءئ مناطق برف خیز شهرستان محسوب می شوند .

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب تصریح کرد : گازرسانی به روستاهای این بخش ها در دستور کار فرمانداری قرار دارد و بخش عمده ای از روستاهای شمیرانات از این موهبت برخوردار شده اند .

خان محمدی با تاکید بر اینکه بازسازی راهها به ویژه در روستاهای شهرستان شمیرانات قبل از فصل سرما توسط اداره راهداری و راه شهرسازی استارت خورده است ، اضافه کرد : راههای روستاهای این شهرستان در زمان بارز سهل العبور است و سختی هایی را برای ساکنین این منطقه ایجاد کرده بود .

فرماندار شهرستان شمیرانات در خاتمه با اشاره به ساختار ستاد بحران این شهرستان به عنوان پیشانی پایتخت ، اظهار داشت : نا گفته نماند ستاد بحران در این شهرستان با تجهیز امکانات راهداری و سرویس دهی در این حوزه آماده خدمت رسانی به مردم می باشد .


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.