به روز رسانی هزار و 400 بنگاه در سامانه ملی اندازه‌گیری شاخص بهره‌وری

آیین مرحله دوم ششمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری با حضور بیش از 300 مدیرعامل بهره‌ور کشور در 21 دی ماه برگزار گردید

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مرحله دوم ششمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری با عنوان مسابقه بهره‌‌وری به ریاست نهاوندیان و حمایت معنوی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاروزی ایران در شب گذشته با حضور مسئولان و مدیران اقتصادی 300 بنگاه برتر در بخش‌های مختلف برگزار شد.

در همین راستا فرشید شکرخدایی دبیر جشنواره ملی بهره‌وری اعلام کرد در حال حاضر با استفاده از صورت‌ها مالی حسابرسی شده اطلاعات بیش از هزار و 400 بنگاه در سامانه ملی اندازه‌گیری شاخص بهره‌وری ایران به روز شده است.

وی افزود: از دوره ششم این جشنواره در سه مرحله برگزار شد که مرحله اول به عنوان جایزه ملی بهینه‌کاوی همزمان با نخستین کنفرانس بین‌المللی بهینه‌کاوی و با همکاری شبکه بهینه‌کاوی ایران برگزار شد و به سازمان‌هایی که در این خصوص تجربیات موفقی داشته‌اند جوایزی اهدا شد و مرحله دوم از 9 دی ماه آغاز شد و مراسم پایانی این دوره همزمان با بزرگداشت روز ملی بهره‌وری در اوایل خرداد ماه 1394 برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره از حضور هزار و 400 بنگاه اقتصادی در ششمین جشنوراه ملی بهره‌وری ذر سال 1393 خبر داد و افزود: این بنگاه‌ها در 34 گروه مختلف برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف‌گزاری ملی برای دستیابی به توسعه بر مفهوم ارزش افزوده و رشد شاخص‌های بهره‌و‌ری استوار است. این در حالی است که بنگاه‌های اقتصادی ما اهداف خود را بر این موارد پایه‌گذرای و همین امر سبب گردیده تا شاهد رشد اقتصادی در کشور نباشیم.

فرشید شکرخدایی در ششمین جشنواره بهره‌وری افزود: بررسی و اندازه‌گیری شاخص بنگاه‌های اقتصادی کشور از خرداد ماه سال گذشته و بعد از برگزاری پنجمین جشنواره آغاز شد و شاخص‌های هزار و 400 بنگاه بررسی و اندازه‌گیری شد که نسبت به دوره قبل 20 درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، بهره وری ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار