ایازی گفت: کشور فاقد شبکه بهداشت شهری است و تنها باید در تهران 700 پایگاه بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها احداث شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، محمد ایازی مشاور وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران گفت: ۲ استان کشور شامل فارس و مازندران از گذشته به عنوان پایلوت انجام طرح پزشک خانواده انتخاب شدند و ریاست دانشگاه علوم پزشکی فارس متولی این امر گردید. 

وی افزود: پس از برطرف شدن اشکالات طرح پزشک خانواده در استان‌های فارس و مازندران این طرح در سایر استان‌ها نیز اجرایی خواهد شد، همچنین همزمان با اجرای طرح پزشک خانواده مسئله توسعه شبکه بهداشت شهری کشور در دستور کار قرار دارد که با توسعه آن می‌توان دغدغه افراد را در زمینه بهداشت برطرف کرد. 

مشاور وزیر بهداشت با اشاره به کمک‌های دولت در زمینه سلامت اظهار داشت: کمک‌های دولت در زمینه سلامت قابل توجه بوده اما این کمک‌ها نمی‌تواند نیازهای زیر ساختی را تامین کند و استفاده از کمک خیرین در این زمینه بسیار مهم است. 

ایازی بیان کرد: خیرین نیازهای درمانی کشور را برطرف کنند و در این زمینه بسیار تاثیر گذار بودند همچنین رئیس جمهور امروز مسئله سلامت را دغدغه جدی دولت عنوان کرد و طرح تحول سلامت را با جدیدت پیگیری خواهد کرد که این دیدگاه سیاست دولت در زمینه بهداشت است. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار