صالح الشیخ هافبک تیم ملی کویت در آستانه‌ بازی با تیم کره جنوبی گفت: هیچ ترسی از رقیب صاحب نام ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی بازیهای جام ملتهای آسیا، تیم ملی کویت در اولین بازی شانزدهمین دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه‌ 4 بر یک شکست سنگینی از تیم فوتبال استرالیا متحمل شد. آنان امروز در دومین بازی به مصاف کره جنوبی می‌روند.

صالح الشیخ هافبک تیم ملی کویت در مورد بازی دوم در برابر کره جنوبی گفت: از نام بزرگ حریف ترسی نداریم، نتیجه‌ی این بازی برایمان بسیار حیاتی خواهد بود زیرا قبول یک شکست دیگر بدون شک موجب حذف کویت از بازیهای جام ملت‌های آسیا می شود.

لازم به ذکر است، کویت در سال 1980 به قهرمانی در بازیهای جام ملتهای آسیا رسیده و پس از آن دیگر نتیجه‌ی قابل قبولی از خود ارائه نداد.

بازی قبلی تیم ملی کره جنوبی مقابل عمان برگزار شد و بیشتر مالکیت توپ در اختیار آنان قرار داشت.

الشیخ به بازی قبلی کره اشاره کرد و گفت: آنان در بازی نخست به پیروزی رسیده و دارای شرایط روحی بهتری نسبت به ما هستند. بازیکنان کره جنوبی قادر هستند در هر شرایطی به بازی برگشته و حتی گلهای خورده را هم جبران  کنند اما کویت هم دارای سبک فوتبال منحصر به فرد خود است. بازی امروز ما هیچ شباهتی به دیدار نخست در برابر استرالیا نخواهد داشت. ما باید برای باقی ماندن در جام ملتها فقط به کسب نتیجه‌ی پیروزی فکر کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کویت ، ملی ، کره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار