وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: جریان اصلاحات خود را در بطن نظام جمهوری اسلامی می‌داند و برای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی اعلام حضور می‌کند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، "عبدالواحد موسوی لاری" وزیر کشور دولت اصلاحات در همایش سراسری اصلاح‌طلبان با بیان این که جریان اصلاحات خود را در بطن نظام جمهوری اسلامی می‌داند و برای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی اعلام حضور می‌کند اظهار داشت: جریان اصلاحات در جهت بهره‌گیری از توان و ظرفیت عمومی جامعه تلاش خواهد کرد تا فرصت‌ها را برای انسان هدف‌دار و جهت‌دار مغتنم بشمارد.
 
وزیر کشور دولت اصلاحات با بیان این که ما تکلیف و حقوقی داریم بیان کرد: اصلاح‌طلبان از نظر تکلیف، مثل همه آحاد جامعه موظفند که سهمی در بهبود وضعیت جامعه داشته باشند تکلیف ما این است که در جهت اعتلا، رشد و توسعه جامعه تلاش کنیم.  
 
موسوی لاری با اشاره به این نکته که وقتی تکلیف داشته باشیم حقوقی هم در پی آن خواهیم داشت گفت: اولین حقوقی که ملت دارند این است که سرنوشت خود را خودشان تعیین کنند؛ هیچ حقی بالاتر و مقدم تر از این حق نیست.
 
وی در ادامه تاکید کرد: مردم در عرصه‌هایی که می‌بایست حضور داشته باشند باید فرصت حضور پیدا کنند و بتوانند توانایی‌های خود را عرضه کرده و در اختیار جامعه قرار بدهند.
 
وزیر کشور دولت اصلاحات در ادامه صحبت‌هایش افزود: یکی از عرصه‌هایی که می‌توانیم این حق را شاهد باشیم حضور در صحنه گزینش و انتخاب کردن است؛ آنجایی که سلایق در کنار هم و یا حتی در مقابل هم قرار می‌گیرند، داوری به نام ملت می‌گوید که کدام یک از این باورها می‌تواند مملکت را بهتر اداره کند.  
 
موسوی لاری با ذکر این مطلب که ما می‌خواهیم از این حق برای اعتلای کشور استفاده کنیم ابراز کرد: در درون جبهه اصلاحات سلایق متفاوتی وجود دارد و ما همه این سلایق متفاوت را به رسمیت می‌شناسیم پیام جدی همایش سراسری اصلاح طلبان این است که ما این آمادگی را داریم که سلایق مختلف را برای رسیدن به این حق که حضور در عرصه انتخابات است به هم برسانیم و به اشتراک نزدیک کنیم.
 
وزیر کشور دولت اصلاحات تاکید کرد: تابلوی انتخابات ریاست جمهوری سال 84 به ما می‌گوید که علی رغم داشتن امکانات خوب ولی به خاطر تشتت ناموفق بودیم.
 
موسوی لاری با بیان این که پیام همایش سراسری اصلاح طلبان به جامعه پیام وحدت و انسجام است اظهار داشت: به اعتقاد من همه گروه‌های مختلف اصلاح طلب باید زیر چتر یک عنوان کلی قرار بگیرند.
 
وی در همین باره افزود: به انتخابات مجلس باید به صورت یک پروژه نگاه کنیم و نباید اجازه دهیم که این پروژه ناقص اجرا شود.
 
وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: جریان اصلاح طلب این آمادگی را دارد که با حرکت در مدار قانون مسیر آینده را ترسیم کند.
 
وی خاطر نشان کرد: جریان اصلاح‌طلب در مقابل جریانی که بخواهند راه را عوضی بروند و یا در راه رفتن عوضی حرکت کنند با آن‌ها تصفیه فکری و اعتقادی خواهد کرد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: همایش ، حزب ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار