هروی گفت: کمیته آموزش عالی مجلس در راستای ساماندهی مراکز علمی از دانشگاه‌های سراسر کشور به صورت سرزده بازدید می‌کند که در همین راستا هفته گذشته از دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد بازدید کرد و هفته آینده نیز از دانشگاه بین‌المللی کیش بازدید خواهد کرد.

جواد هروی رئیس کمیته آموزش عالی مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  کمیته آموزش عالی مجلس در راستای ساماندهی مراکز علمی از دانشگاه‌های سراسر کشور به صورت سرزده بازدید می‌کند که در همین راستا هفته گذشته از دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد بازدید کرد و هفته آینده نیز از دانشگاه بین‌المللی کیش بازدید خواهد کرد.

وی گفت: در بازدید از دانشگاه آزاد واحد نجف آباد کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، مجموعه ورزشی پوریای ولی، دانشکده‌های فنی، مرکز تحقیقات مواد پیشرفته مورد مشاهده عینی قرار گرفت و برآیند رضایت بخشی از این واحد دانشگاهی بدست آمد. 

وی با بیان اینکه هفته اینده نیز از بازدید از دانشگاه بین‌المللی کیش بازدید خواهیم داشت خاطر نشان کرد: کمیته آموزش عالی مجلس سعی دارد تا پایان سال جاری از بسیاری دانشگاه‌های کشور به صورت سرزده بازدید کرده و نقاط ضعف و مشکلات موجود در حوزه آموزش عالی را شناسایی نماییم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار