آمریکایی ها طی برنامه ای قصد دارند آموزش های تندرستی، دوچرخه سواری داخلی و دیگر فعالیت های چربی سوزی را در سال 2015 افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر ابزارهای جدید و تکنولوژی نوین، برنامه زندگی افراد چون خواب، خوراک، ورزش های مختلف و ... را تحت الشعاع قرار داده است.  آمار و ارقام گروه تحلیل گرHIS Inc نشان می دهد که مصرف کننده ها در سال 2013 حدود 84 میلیون ابزارهای تبلیغاتی خریداری کردند. این ابزارها افق دید جدیدی را در گرایش صنعتی به متخصصان تناسب اندام ارائه داشت.

MyFitnessPal یک برنامه تناسب اندام دیجیتال و وب سایت آنلاین نشان می دهد: 47 میلیون کاربر در آمریکا برای داشتن تناسب اندام در سال گذشته به ورزش روتین دوچرخه سواری روی آوردند، این روشی است که احتمالا در سال 2015 نیز ادامه خواهد داشت. 

San Francisco-basedشرکت  تصمیم دارد با آنالیز کردن دقایق ثبت شده فعالیت های روزانه از سوی کاربران روندی را تعیین کرده و آن را با نتایج به دست آمده در سال 2013 مقایسه کند. همچنین رشد و نمو بانک اطلاعاتی را تحت کنترل قرا دهد.

SoulCycle زنجیره ای ملی از استودیوهای دوچرخه سواری داخلی، یکی از روندهای باب روز و محبوب 2014 بود که با افزایش 75 درصدی شرکت کننده ها روبرو شده و تصمیم به ادامه این روند در سال جدید را دارد.

اگرچه هنوز زومبا ،ایروبیک و رقص همچنان از ورزش های روتین ومحبوب تناسب اندام به شمار می روند، اما آمار وارقام نشان می دهد که برخی از حرکات ورزشی در سال 2014 با افت 9 درصدی شرکت کننده ها از بین رفته اند.

اطلاعات به دست آمده با یافته های کالج پزشکی-ورزشی آمریکا مطابقت دارد. پیش بینی شده است که آموزش های حرکات بدنی، با استفاده از حداقل تجهیزات برای برگشت به اصول تمرینات از crossFIT به bootcamp وHIIT بالاترین روند را در سال 2015 خواهند داشت. تمرینات قدرتی و آموزش های گروهی نیز جزء 10 برنامه برتر تعریف شده در سال 2015 هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار