رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت:‌ دستور بازسازی ساختمان داروخانه 29 فروردین در سال 87 از سوی امیر فرماندهی نزاجا صادر و ساخت آن بدون حتی یک روز تعطیلی انجام شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ دوم "نادر نراقی" رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید داروخانه 29 فروردین اظهار داشت: اداره بهداشت و درمان نزاجا رسالت مهمی از جمله پشتیبانی از رزمندگان، حفظ و تربیت نیرو‌های تخصصی را برعهده دارد و در این راه 67 شهید را نثار انقلاب اسلامی کرده است.
 
وی افزود: بعد از جنگ تحمیلی، مسئولان آن زمان، داروخانه 29 فروردین را بنا به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری کردند و از آغاز این داروخانه در شرایط کاملاً راهبردی کار خود را پیگیری کرد و به عنوان تکیه‌گاه بهداشت و درمان، پشتیبانی نیروهای مسلح و به‌خصوص نیروی زمینی را به عهده گرفت.
 
رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا با اشاره به دستور بازسازی این داروخانه در سال 87 از سوی امیر پوردستان و نظارت هیات امنا و انجام فازهای مطالعاتی تهیه نقشه‌های لازم و انجام مراحل قانونی گفت: بازسازی این فضا حتی بدون یک روز تعطیلی انجام شد.
 
امیر نراقی اظهار داشت: شروع کار در سال 91 به صورت فاز به فاز انجام گرفت و طی دو سال مراحل ساخت آن به پایان رسید و از بهترین مصالح استفاده شد و دارای بخش‌های مختلفی از جمله تجهیزاتی، پزشکی، آموزشی، کنفرانس، انبارهای مجزا و 240 مترمربع سردخانه، بایگانی، رستوران و نمازخانه است.
 
وی در پایان با اشاره به همکاری اداره بهداشت و درمان نزاجا با وزارت بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: این داروخانه جهت تأمین و تهیه داروهای خاص مثل ام.اس و شیمی‌درمانی همکاری دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار