قدیری‌ابیانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رد پای عمیق صهیونیست‌ها در پروژه اسلام هراسی مشهود است

یک کار‌شناس علوم دفاعی استراتژیک گفت: جلوگیری از اتحاد، تلاش برای تجزیه کشورهای اسلامی تلاشی است برای تضعیف اسلام که تاکنون لحظه‌ای متوقف نشده است اما با گسترش بیداری اسلامی و طلیعه شکل گیری قطب بزرگ اسلامی غرب احساس خطر کرده، در نتیجه درصدد مقابله با آن برآمده است.

"محمدحسن قدیری ابیانه" در گفتگو باخبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شروع موج اسلام هراسی پس از اتفاقات پاریس اظهار داشت: اسلام هراسی سیاستی است که تاریخ آن به جنگ‌های صلیبی میان غرب و جهان اسلام باز می‌گردد.  
 
وی ادامه داد: جلوگیری از اتحاد، تلاش برای تجزیه کشورهای اسلامی تلاشی است برای تضعیف اسلام که تاکنون لحظه‌ای متوقف نشده است اما با گسترش بیداری اسلامی و طلیعه شکل گیری قطب بزرگ اسلامی غرب احساس خطر کرده، در نتیجه درصدد مقابله با آن برآمده است.  
 
این کار‌شناس علوم دفاعی استراتژیک تصریح کرد: غرب می‌خواهد با ایجاد هراس از اسلام به عنوان یک خطر برای مردم راه نجات را که‌‌ همان اسلام است مسدود کند و مردم را از مطالعه در این زمینه براند.  
 
قدیری ابیانه با اشاره به تسلط رژیم صهیونیستی بر رسانه‌های غربی، گفت: این رژیم با استفاده از این موضوع نقش موثری را دراسلام هراسی دارد اما ملت‌های مسلمان نباید اجازه دهند که تلاش‌های غرب علیه اسلام، مسلمانان را به انفعال وادارد و این درحالی است که باید بیداری اسلامی باید با قدرت ادامه یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار