یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اگر نیروهای امنیتی فرانسه نتوانستند جلوی حمله مسلحانه به شارلی ابدو را بگیرد، بنابراین چگونه توانستند به فاصله 3 روز امنیت میلیونها تظاهرکننده از 50 کشور مختلف را فراهم کنند.

"احمد کاظم‌زاده" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به افزایش موج اسلام هراسی در اروپا و چگونگی آن اظهار داشت: اتفاقاتی که در فرانسه شاهد آن بودیم ابعادی اروپایی و فرا اروپایی داشت.
 
وی ادامه داد: این اتفاقات در برخی جهات دارای ابهام‌هایی است که باید به آن پاسخ داده شود، از جمله اینکه اگر نیروهای امنیتی فرانسه نتوانستند جلوی حمله مسلحانه به شارلی ابدو را بگیرد، بنابراین چگونه توانستند به فاصله 3 روز امنیت میلیونها تظاهرکننده از 50 کشور مختلف را فراهم کنند.
 
این کارشناس سیاست خارجی تاکید کرد: اگر بخواهیم منطقی به این موضوع نگاه کنیم می بینیم این دو قضیه با یکدیگر همخوانی ندارد، از طرفی دیگر ما با جریان دیگری روبرو شدیم که  بعد از اتفاق پاریس سراسیمه از انتقال یهودیان فرانسه به رژیم صهیونیستی سخن به میان آمد و جنازه 4 یهودی را به این رژیم ارسال کردند.

کاظم‌زاده اضافه کرد: در تحلیل این موضوع باید بگوییم مطرح شدن این انتقالات به این دلیل صورت گرفت تا از این طریق بتوانند بر مهاجرت یهودیان به رژیم صهیونیستی تأکید کنند چرا که می‌دانیم مدتی است روند مهاجرت معکوس در رژیم صهیونیستی شکل گرفته است.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: همه عوامل نشان می‌دهد که اتفاقات پاریس تا چه اندازه توانسته به تحقق مواضع رژیم صهیونیستی کمک کند و همه این‌ها نشان می‌دهد که حوادث پاریس برنامه از پیش تعیین شده بود.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار