نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات تروریستی در نشریه شارلی ابدو با حمایت فرانسوی‌ها انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، «احمد توکلی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تجمع دانشجویان که در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو در مقابل سفارت فرانسه در کشورمان برگزار شد گفت: غرب مدعی است که مدافع حقوق بشر بوده و در همان حقوق بشر آمده که انسان‌ها در انتخاب عقیده‌ها آزاد بوده و باید به عقاید یکدیگر احترام گذاشت.
 
وی تصریح کرد: شما مدعی هستید که هرکسی حق دارد عقیده خود را داشته باشد و نمی‌‌توان به آن توهین کرد پس چگونه به عقاید مسلمانان توهین می‌کنید؟ که این یک تناقض آشکار در رفتار دولت فرانسه است.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای به داخل یک نشریه بریزند و در آنجا کشتاری انجام دهند ثمره اقدامات فرانسه است اظهارداشت: این حرکت به احتمال زیاد نقشه خود غربی‌ها بوده تا به این وسیله اسلام را بدنام جلوه دهند چرا که این کشور از همین تروریست‌ها در دیگر مناطق خاورمیانه حمایت کرده است.
 
وی در ادامه با انتقاد از عملکرد وزارت امورخارجه پس از توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر ادامه داد: در حالی که چنین اقداماتی از سوی غرب و فرانسه علیه اسلام صورت می‌گیرد آیا باید مقامات وزارت خارجه آن رفتار را انجام می‌دادند؟ رهبر انقلاب شما را فرزند انقلاب خواند و شما نیز باید اقدام متناسب انجام دهید.  
 
توکلی با طرح این سوال که آیا این اهانت به ساحت پیامبر یک آخ از سوی وزارت امورخارجه نمی‌خواست که شما این سفر غیرخوشایند را انجام داده‌اید گفت: کسانی که در داخل به کمپین ضداسلام پیوسته‌اند آیا نمی‌دانند که پیامبر وجه مشترک همه اقوام ایرانی و وحدت بخش مسلمانان است.
 
وی در پایان  خاطر نشان کرد: این جریان‌ها اگر سهم و غیرت دارند باید آن را بکار گرفته و اقدامات ضد اسلامی را محکوم کنند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: غرب ، اسلام ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار