تجمع نمازگزاران جمعه در اعتراض به هتک حرمت ساحت پیامبر اعظم(ص) با سر دادن شعارهای مرگ بر فرانسه و مرگ بر اسرائیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، راهپیمایی و تجمع نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه در اعتراض به هتک حرمت ساحت پیامبر(ص) با در دست داشتن پلاکاردهای فدائیان پیامبر، "من عاشق محمد-ص- هستم" و "مرگ بر اسرائیل" آغاز شد.
 
تظاهر کنندگان در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در خیابان شهید بهشتی (درب شماره سه مصلی) با سردادن شعارهای "اهانت به پیامبر، اهانت به دین است"؛ "سکوت در برابر اهانت، خیانت است به قرآن"؛ "مرگ بر اسرائیل، انگلیس و فرانسه"؛ "امروز روز مرگ استکبار است"، لااله الا الله و الله اکبر انزجار خود را نسبت به هتک حرمت ساحت پیامبر اکرم(ص) نشان دادند.
 
نمایش موج احساسات را می‌توانستیم با پلاکاردی که در آن نوشته شده بود "من عاشق محمد (ص) هستم" و در دست اکثریت تجمع کنندگان بود، دید.
 
شخصی با در دست داشتن کتابی به نام من یک تروریست هستم، با صدای بلند می‌گفت: "جنایت آمریکا اینجاست" و این‌گونه تظاهر کنندگان را به سوی خود جلب می‌کرد.
 
موتور سواری حین عبور از مقابل تظاهر کنندگان برای همراهی با آن‌ها مشت گرده خورده‌اش را بالا برد.
 
لحظه به لحظه بر خیل تجمع کنندگان در خیابان شهید بهشتی افزوده می‌شود.

 تجمع کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر "شارلی ابدو"، "سفیر فرانسه اخراج باید گردد"، "سفارت فرانسه تعطیل باید گردد"، نهایت انزجار خود را نسبت به این عمل گستاخانه فرانسه نشان دادند.  
 
برادران افغانی‌تبار در همراهی با این سیل عظیم ایرانیان در این تجمع شرکت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طاهره
۰۶:۳۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
لبیک یا رسول الله باید برخورد جدی شود تا دیگه همچین اهانت هایی نکنند لعنت بر اهانت کنندگان و حامیان آنها
آخرین اخبار