پدیده مسابقات جام بین المللی فجر تنیس روی میز گفت: پیش از این رقابتها در رنکینگ فدراسیون جهانی نبودم، اما در پیکارهای انفرادی موفق شدم جزو 8 بازیکن برتر باشم.

 محمد اصمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بعد از درخشش در رقابتهای انفرادی جام فجر اظهار کرد: تنیس روی میز را از 16 سالگی و زیر نظر قاضی آذری و کاظم مستحقی آغاز کردم و اکنون در مشهد با مستحقی سرمربی تیم ملی بزرگسالان  تمرین می کنم که در موفقیت من تاثیر بسزایی داشته است.
 
وی ادامه داد: قبل از جام فجر در رنکینگ فدراسیون جهانی نبودم اما در انفرادی موفق شدم آرمان حاجی ئی نفر اول تیم ملی جوانان ایران را شکست دهم، سپس در 64 تا بازیکن عراق را بردم، قرعه بعدی من استراحت بود و در 32 به بازیکنی از کره جنوبی برخورد کردم و موفق شدم 4 بر یک وی را شکست دهم، حریف بعدی من در یک هشتم نهایی بازیکنی از مجارستان بود وی را هم 4 بر 2 مغلوب کردم، اما در یک چهارم نهایی به افشین نوروزی خوردم و شکست را پذیرفتم به طور حتم پس از این مسابقات در رده بندی جدید فدراسیون جهانی رنکینگ دار خواهم شد.
 
اصمند اعلام کرد: شانس این را داشتم که برای تیم ملی امید ایران در فجر کاپ به میدان بروم در انتخابی، ملارجبی، لطفی و حسینی سه بازیکن این تیم را شکست داده بودم اما متاسفانه مویرگ دستم پاره شد و نتوانستم ادامه دهم اگر یک برد دیگر کسب می کردم می توانستم ملی پوش باشم.
 
پدیده مسابقات جام بین المللی فجر با بیان اینکه می خواهد تنیس روی میز را با قدرت ادامه دهد، درخصوص رقابتهای لیگ گفت: در مسابقات لیگ دسته یک برای تیم هیئت قزوین به میدان می روم و تلاشم را می کنم تا با استمرار تمریناتم بتوانم آینده خوبی را در این رشته ورزشی به کمک مربی ام رقم بزنم .

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، جام ، اصمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار