اولین دیدار از هفته چهارم لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای کشور با پیروزی آسان پتروشیمی بندرامام ماهشهر برابر رقیب خود همراه شد.

پیروزی بدون دردسر پتروشیمی بندرامام  مقابل رقیب

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته چهارم از مرحله رفت بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر  تنیس روی میز ،باشگاههای کشور  امروز  4 بهمن با برگزاری یک مسابقه در مجموعه اندیشه شهرک بعثت ماهشهر آغاز شد و طی آن تیم های پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان دربی خوزستان را برگزار کردند .

 در این دیدار پتروشیمی بندرامام موفق شد 6 بر صفر حریف خود را مغلوب کند تا با 7 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد . اخلاق پسند ، احمدی فر ، روئین تن ، امیری نیا و لطف الله نسبی با قرار گرفتن در ترکیب تیم پتروشیمی 6 پیروزی تیم شان را رقم زدند . طاهرخانی ، حسینی ، پوده ، بهمنی و کبیری برای آبادانی ها به میدان رفتند . مربیگری نیم پتروشیمی بندرامام را پیمان حسنی و هدایت نفت آبادان را مسعود امیری نیا بر عهده داشت . 

 در دیگر دیدار این هفته تیم های شهرداری تبریز و آینده سازان روز دوشنبه 6 بهمن ماه در تبریز به مصاف هم می روند و مسابقه حساس تیم های دانشگاه آزاد و خلیج پژم که قرار بود روز جمعه سوم بهمن ماه برگزار شود بدلیل نا مشخص به تاریخ دیگری موکول شد . 

 پس از انجام دیدار پتروشیمی و نفت آبادان ، تیم خلیج پژم با 9 امتیاز در صدر است . پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد با 7 امتیاز رده های بعدی را در اختیار دارند . شهرداری تبریز با 5 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و تیم های نفت آبادان و آینده سازان بدون امتیاز در رده های بندی ایستاده اند .   

ریز نتایج :

پتروشیمی بندرامام 6 ... نفت آبادان صفر

دونفره : اخلاق پسند و روئین تن 3 ... طاهرخانی و کبیری صفر

انفرادی : عارف احمدی فر 3 ... حمید رضا طاهرخانی صفر

انفرادی : محمدرضا اخلاق پسند 3 ... مهرشاد پوده صفر

انفرادی : سروش امیری نیا 3 ... اکبر بهمنی صفر

انفرادی : میدیا لطف الله نسبی 3 ... سجاد حسینی 1

انفرادی : محمدعلی روئین تن 3 ... دانیال کبیری صفر

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر ، تنیس ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار