اردوی تیم ملی جوانان از چهارم بهمن ماه در کمپ تیم های ملی و در تهران پیگیری می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرینات تیم ملی امید عصر امروز همانند روزهای گذشته بطور جدی برگزار شد که گزارش تمرین در زیر آمده است:

*تمرین از ساعت ۱۶ به وقت محلی در زمین چمن شماره یک هتل کاروانسرای آغاز شد.

*حبیب کاشانی -مدیر تیم ملی امید که ظهر امروز به آنتالیا رسید، از نزدیک نظاره گر تمرینات ملی پوشان بود.

*قبل از شروع تمرین محمد خاکپور و مجید صالح برنامه تمرین را برای بازیکنان شرح دادند.

*بازیکنان ابتدا بدن های خودشان را زیر نظر حاج قاسم مربی بدنساز تیم گرم کردند.

*نخستین برنامه تمرینی کار با توپ امروز به کارهای ترکیبی و پاس های کوتاه و بلند اختصاص داشت که در دو گروه و زیر نظر خاکپور و صالح برگزار شد.

*دروازه بان های تیم نیز زیر نظر سعید عزیزیان بصورت اختصاصی تمرین کردند.

*بعد از پایان این مرحله از تمرین، بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم به تمرینات بدنی سرعتی و استارت زدن پرداختند.

*در ادامه تمرین امروز، فوتبال تحت فشار در یک نیمه از زمین بود که توسط سه تیم سبز،قرمز و بنفش برگزار شد و در طول این تمرین محمد خاکپور و مجید صالح تذکرات جدی و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کردند.

* از دقیقه شصت و با روشن شدن پروژکتورهای ورزشگاه، تمرین زیر نور برگزار شد.

*مرحله پایانی تمرین ضربات کاشته پشت محوطه جریمه بود که از دو جناح چپ و راست و با حضور دیواره دفاعی انجام شد. ضمن اینکه دروازه بان های تیم نیز به تناوب درون دروازه ایستادند.

*در نهایت ساعت ۱۷:۳۰ (به وقت محلی) بازیکنان بدن های خودشان را سرد کردند و عازم هتل شدند.














*همچنین تمرین امروز تیم ملی امید در نوبت صبح از ساعت 10 (به وقت محلی) در حالی پیگیری شد که بر اساس تصمیم و زیر نظر کادرفنی، بازیکنان تمرینات بدنسازی را انجام دادند.

** بنابراین گزارش تیم ملی جوانان که پیش از این قرار بود در تورنمنت 4 جانبه ای در تبریز شرکت کند به دلیل لغو این تورنمنت اردوی خود را در تهران پیگیری خواهد کرد.

بر همین اساس اردوی ملی پوشان جوان کشورمان از 4 الی 10 بهمن ماه در کمپ تیم های ملی برگزار می شود.

سید صادق هاشمی، عارف آغاسی، مهرداد پورابوالقاسم، سید دانیال موسوی، شاهین عباسیان، رضا کرملا چعب از خوزستان، وحید افتاری از هرمزگان، امیر حسین بیات، امیر حسین بارکام، حسین غیبی، محمدرضا حاج سلطانی، علی آستانه، محمد غلامرضا، محمدرضا سامنی، علی شجاعی، امید نورافکن، رضا شکاری از تهران، نیما طاهری از اصفهان، نیما درودی از آذربایجان شرقی، حسن صفرزاده از مازندران، صادق نیک فر از خراسان رضوی، سهیل صالحی از کهکیلویه و بویر احمد بازیکنانی هستند که از سوی امیر حسین پیروانی به اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

لازم به ذکر است بنا بر اعلام قبلی بازیکنان باید عصر روز شنبه چهارم بهمن ماه راس ساعت 14:00 در هتل آکادمی خود را به کادر فنی معرفی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، امید ، تمرینات ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار