عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه جمهوری اسلامی در قبال شهادت نیروهای مقاومت بی‌تفاوت نخواهد بود، گفت: جهان اسلام از توان مضاعفی برخودار است که در زمان ضرورت آن را به رخ جهانیان خواهد کشید.

"محمدحسین یادگاری" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اظهار نظر هوشمندانه فرمانده سپاه پاسداران به دنبال شهادت شهدای مقاومت به رخ کشیدن قدرت نظامی جمهوری اسلامی‌ است، اظهارداشت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند ما حیفا و سایر شهرهای اسرائیل را مورد حمله قرار می‌دهیم، در حقیقت این نوعی استراتژی نظامی کشور در منطقه محسوب می‌شود.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس  تصریح کرد: با توجه به اتفاقاتی که اخیراً در منطقه رخ داد از جمله بمباران سوریه توسط اسرائیل که موجب به شهادت رسیدن نیروهای حزب الله شد و همچنین دفاع آمریکا و رژیم صهیونیستی از تفکرات تکفیری، نظام جمهوری اسلامی نیز بی‌تفاوت نخواهد نشست و با این وقایع مقابله خواهد کرد.
 
یادگاری در پایان خاطر نشان کرد: از طرف دیگر سخنان تهدیدآمیز سیدحسن نصرالله نیز مبنی بر اینکه پاسخ دندان‌شکنی به رژیم صهیونیستی خواهیم داد، شاهد این مدعاست که جهان اسلام از توان مضاعفی برخودار است که در زمان ضرورت آن را به رخ جهانیان خواهد کشید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار