مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران با اشاره به پیشرفت 90درصدی پروژه شهر آفتاب گفت: فاز نخست نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

عیسی میر احمدی مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه نمایشگاه بین المللی شهر‌آفتاب از سال 90 اظهار کرد: از سال 1385مطالعات پروژه نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب با کمک یک مشاور خارجی و داخلی ‌آغاز شد و به دنبال آن عملیات اجرایی این پروژه از شهریور سال 1390 انجام شد.

وی در ادامه با بیان اینکه فاز نخست این پروژه را تا پایان امسال به اتمام می‌رسانیم گفت: این پروژه در حال حاضر با پیشرفت  فیزیکی 90درصدی روبرو است.

میر احمدی تصریح کرد: فاز نخست شامل مجموعه‌های نمایشگاهی است که بر این اساس سالن ملل این مجموعه حدود یک هکتار و مجموعه ساختمان‌های دیگر شامل اتاق جلسات، سالن‌های اداری و نیز میتینگ روم‌ها صدور 37هزار متر مربع وسعت دارند.
 
وی با اشاره به اینکه مجموعه‌های پروژه زیربنایی شامل تونل‌های تاسیساتی، فضای سبز و راه‌های ارتباطی است گفت: در فاز نخست پروژه نمایشگاهی بین‌المللی شهر آ‌فتاب حدود 60هکتار فضای سبز را اجرا و بهره برداری می رسانیم.
 
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران در پایان با اشاره به اینکه چهار باغ این پروژه حدود 2کیلومتر وسعت دارد و در فاز نخست افتتاح می‌شود افزود: تصمیم داریم این پروژه را در افق 1404 با عنوان بزرگترین مجموعه نمایشگاهی خاورمیانه مطرح کنیم.

انتهای پیام /
برچسب ها: شهر آفتاب ، پیشرفت ، فاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار