مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وجود افرادی چون کاشانی، مایلی کهن و خاکپور می‌تواند از هر لحاظ برای تیم ملی امید ما مفید باشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بر اساس خبرهای منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه مدیر تیم ملی امید اعتقاد دارد که اسکوچیچ با در اختیار گذاشتن دو بازیکن تیم فولاد به نوعی به تیم ملی امید دهن کجی کرده است.

 به همین دلیل خبرنگار باشگاه خبرنگاران، این موضوع را پیگیری کرد و سعداوی مربی تیم فولاد خوزستان در خصوص این موضوع به خبرنگار ما گفت: خیلی خوشحال هستم از اینکه بعد از مدت‌ها تیم ملی امید کشومان دارای یک کادر فنی و مدیریتی بسیار خوب است و مطمئنا وجود افرادی چون کاشانی، مایلی کهن و خاکپور می‌تواند از هر لحاظ برای تیم ملی امید ما مفید باشد. هر چند که زمان زیادی برای تیم ملی امید در اختیار نداریم اما امیدوارم که به المپیک راه پیدا کند و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا کند و اگر هم این پیروزی حاصل نشد مطمئنا چیزی از ارزش‌ها و توانایی‌های این افراد کم نمی‌کند.

وی بیان کرد: در خصوص گله‌ای که دوستان عزیز از باشگاه فولاد خوزستان داشتند باید بگویم صد درصد حق را آنها خواهم داد.چرا که این آخرین اردویی بود که برای تیم ملی امید کشورمان برگزار می‌شد و مسئولان این تیم  حق داشتند که تمامی بازیکنان خود را در اختیار داشته باشند تا بتوانند به خوبی مهره‌های خود را محک بزنند که در آینده بازی‌های قابل قبولی را ارائه دهند.

نعیم سعدآوی عنوان کرد: ما در باشگاه شرایط خاص و حادی را دنبال می‌کنیم چرا که همان طور نظاره‌گر بودید اردوی اسپانیایی تیم لغو شد و ما زمان زیادی برای مهیا کردن اردوی امارات در اختیار نداشتیم و در حال حاضر نیز 10-11 بازیکن ما به دلیل مشکلات مختلف از جمله بحث سربازی، خروج از کشور و دانشجو بودن نتوانسته ایم تیم را در این اردو 10 روز همراهی نمایند و از این رو سرمربی تیم درخواست کرد که این دو بازیکن تیم ملی امید نیز در این اردو حضور داشته باشند تا بتوانیم از وجود آنها استفاده نماییم.

مربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: در خصوص یوسف و کیا و جهان تیغ با مسئولان تیم ملی امید به یک توافقاتی رسیده بودیم و قرار بر این شد که 5-6 روز اول اردوی تیم ملی امید این دو بازیکن را در اختیار اردو تیم قرار دهیم و بعد آنها به اردوی تیم فولاد  در امارات ملحق نشوند ولی در آخر اسکوچیچ خواستار این شده بود که به دلیل کمبود بازیکن یوسف و کیا و جهان تیغ نیز همراه دیگر بازیکنان به اردوی امارات بروند.

وی عنوان کرد: در هر صورت تصمیم و نیت ما این نبود که بخواهیم نسبت به فدراسیون و تیم ملی المپیک دهن کجی داشته باشیم و حتی به فکر چنین موضوعی نبوده و نخواهیم بود چرا که آرزوی ما این است که تیم ملی کشورمان بتواند در تمام رده‌ها موفق باشد.

سعداوی در خصوص بازی ایران در مقابل امارات بیان کرد: تیم ملی کشورمان توانسته که در این دوره از رقابت‌ها خود را یک تیم صعود کننده مطرح نماید و ما همیشه در مقابل تیم امارات خوب ظاهر شده‌ایم اما باید بگوییم که تیم امارات نیز در این دوره از بازی‌ها یک تیم جوان و خوب بوده و مطمئنا نباید بازیکنان ما این تیم را دست کم بگیرند.

مربی فولاد خوزستان عنوان کرد: امیدوارم همانند دو بازی گذشته تیم ملی کشورمان بتواند نتیجه بگیرد و به عنوان سرگروه با اقتدار به مرحله بعد صعود کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مربی ، امید ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار