معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 از اقدامات و تدارکات این منطقه در راستای آموزش و اطلاع‌رسانی طرح خط سفید به شهروندان خبر داد.

 حبیب الله غفوری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات این منطقه در راستای آموزش طرح خط سفید اظهار کرد: 28 اقدام در سطح محلات و نواحی برای تبیین این طرح صورت گرفته است از جمله تعریف باغ راه‌گذر فرهنگی در راسته بلوار کشاورز برگزاری کارگاه‌های تفکیک زباله درسرای محلات کارگاه‌ آموزش خط سفید در مدارس اطلاع رسانی در خانه‌های محلات برای 60 کانون مردم نهاد محلات طرح رانندگان حامی خط سفید با محوریت تاکسیرانی و آژانسهای منطقه از جمله بعضی اقدامات است.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در فرهنگسراهای شفق و سرو راه‌اندازی طرح معلولان حامی خط سفید برگزاری زنجیره انسانی خط سفید برپایی غرفه‌های اطلاع‌رسانی در میادین شهر تشکیل انجمن حامیان خط سفید در سطح نواحی تشویق شهروندان نمونه توسط شهروندان نمونه توسط مردان سفید پوش با شاخه‌گل تجمع حامیان کمپین در پارک ساعی از دیگر اقدامات در خصوص طرح خط سفید است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه افزود: فرصت راهپیمایی میلیونی 22 بهمن را زمان مناسبی برای اطلاع‌رسانی این طرح دانست و از برپایی 30 غرفه جهت اطلاع‌رسانی به شهروندان خبر داد.

غفوری در خصوص نقش مساجد و ائمه جماعات در اطلاع‌رسانی این طرح بیان کرد: با هماهنگی ائمه جماعات سطح منطقه بروشور اطلاع‌رسانی با محوریت دینی جهت استفاده و انتقال به نمازگزاران در نماز جماعتو مناسبتهای مذهبی تهیه و توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: خط سفید ، تدارکات ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار