رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران از صدور مجوز انتشار ژورنال "هنر دهم" خبرداد.

مصطفی گواهی رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: با پایان یافتن کار کمیته داوران جشنواره "هنر دهم" و بررسی مدل های راه یافته به جشنواره، کارشناسان کارگروه ساماندهی مد و لباس از هفته گذشته، بررسی آثار ارائه شده را در دستور کار خود قرار دادند و در نتیجه مدل های مورد تأیید این کارگروه مشخص و مجوز انتشار اولین ژورنال رسمی مدل مو مردانه با نام "هنر دهم" صادر شد.

رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران گفت: به استناد بند 6 ماده 7 آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس اسلامی ایرانی مصوب 20/10/85 مجلس شورای اسلامی و به موجب رأی موافق کمیسیون صدور مجوز پروانه انتشار رسانه‌های تصویری و نوشتاری مد و لباس اسلامی ایرانی، مجوز انتشار ژورنال با نام "هنر دهم" صادر شده است.

گواهی در خصوص جزئیات جشنواره و ژورنال افزود؛ هفته آینده درنشست خبری که با حضور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس و دبیر جشنواره برگزار می گردد، جزئیات جشنواره و محل برگزاری اختتامیه آن اعلام خواهد شد.

بنابر این گزارش؛ نخستین جشنواره "هنر دهم" در بخش برترین های مدل مو مردانه به همت اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران و زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در حال برگزاری است و مجری طرح آن، گروه نواندیش بصیر می باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار