رئیس مرکز کمیته ایثارگران بنیاد شهید گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی سالگرد بالندگی و افتخار جامعه محسوب می‌شود.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موذنی رئیس مرکز کمیته ایثارگران و معاون فرهنگی  و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در نشست خبری کمیته ایثارگران ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اظهار داشت: امروز نیاز جوانان در جامعه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که این مطلب تعامل با جوانان در سطوح مختلف را می‌طلبد.

رئیس کمیته ایثارگران با تاکید بر وظیفه ملی بودن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: همه مشکلات ایجاد شده در جامعه به دلیل ناهماهنگی بین ارگان‌ها و ادارات در ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: با وجود فناوری‌های پیشرفته و وسایل ارتباطی مدرن باید رشد و فکر و جامعه را تعالی بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین موذنی برنامه‌های دهه مبارک فجر کمیته ایثارگران را آیین مهمانی لاله‌ها و گلباران مزار شهدا، تغییر  220  هزار پرچم گلزار شهدا، اعزام 5500 روحانی تحت عنوان مقیم در گلزار شهدا،‌ادامه اجرای طرح سپاس و دیدار از خانواده شهدا و ساماندهی و آماده سازی 140 هزار گلزار شهدا در کشور دانست.

لازم به ذکر است کمیته ایثارگران با اجرای دومین کنگره ملی شهدای نوجوان به استقبال دهه فجر می‌رود که در این کنگره از خانواده شهدای نوجوان کشور تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.