روی خط تهران دوشنبه این هفته پیگیر موضوع‌های تکمیل‌شدن واحدهای مسکونی مسکن مهر و آلایندگی محیط زیست در خیابان هنگام به دلیل شرکت تولید کننده لوازم خانگی شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در چند سال اخیر و در دولت نهم و دهم عملیات احداث واحدهای مسکونی در طرحی به نام مسکن مهر آغاز شد افراد بسیاری در این طرح صاحب خانه شدند اما در این میان عده‌ای نیز همچنان در انتظار خانه‌دار شدن در مسکن مهر به سر می‌برند.
 
روی خط تهران دوشنبه این هفته در سوژه اول خود به موضوع مشکلات نود عضو تعاون صنعتی سازی شماره 3 مسکن مهر پرداخت.
 
پس از ثبت نام متقاضیان مسکن مهر هنوز هیچ اقدامی برای تحویل واحد‌های مسکونی به اعضای تعاونی‌ صنعت سازی شماره 3 مسکن مهر نشده است.
 
این درحالیست‌ بیش از دویست متقاضی‌ در انتظار تحویل واحدهای مسکونی مسکن مهر هستند و با وجود ارسال تقاضا نامه‌ پیگیری در دفتر مرتبط هنوز به  هیچ مسئولی به مشکل آنها رسیدگی نکرده است.
 
روی خط تهران موضوع را با طاهری عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند در میان گذاشت.

وی در پاسخ با بیان اینکه مسئول واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان مسکن مهر شرکت نساء دولت گذشته است اظهار کرد: واگذاری واحدهای مسکونی متقاضیان در مسکن مهر به شرکت نساء نماینده تام الاختیار وزارت مسکن در دولت گذشته مرتبط است.
 
وی ادامه داد: یک واحد به دو اعضای تعاونی صنعت سازی شماره 3 مسکن مهر واگذار شده است این تعاونی‌ها بدون هماهنگی‌ شرکت نساء یک سری‌ جانمایی‌ها را انجام دادند و اقدام به عضو گیری کردند.
 
طاهری تصریح کرد: اسامی این متقاضیان در شرکت نساء تایید نشده است زیرا بدون هماهنگی این شرکت ثبت نام‌ این متقاضیان انجام شده است.

وی در پایان گفت: ما این آمادگی داریم در طرح‌های دیگر آنها را جانمایی کنیم و واحدهای آنها را تحویل دهیم و این گونه نیست که به آنها واحدی تعلق نگیرد.

*حکایت آلایندگی شرکت تولید کننده لوازم خانگی خیابان هنگام چیست؟
 
روی خط تهران در سوژه دوم خود به موضوع آلایندگی شرکت تولید کننده لوازم خانگی در خیابان هنگام پرداخت.
 
آلایندگی‌های محیط زیست یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهر تهران است که این بار وجود شرکت تولید کننده لوازم خانگی در خیابان هنگام با ایجاد شرایط سخت و آلایندگی‌ هوا مشکلات بسیاری را برای اهالی این منطقه به وجود آورده است.

روی خط تهران موضوع را از محمد حسین بازگی‌ مدیر اداره محیط زیست شهر تهران پیگیری شد.

وی در پاسخ با اشاره به بازدید مدیر اداره محیط زیست از آبسال‌ در دو روز گذشته بیان کرد: پس از بازدید و بررسی کارشناسان محیط زیست از شرکت آبسال با مشاهده نواقصی در کار تصفیه خانه این شرکت با انجام مکاتبه‌‌ها و پیگیری‌های انجام شده اقدامات لازم برای رفع آلایندگی شرکت تولید کننده لوازم خانگی آبسال انجام می‌شود.
 
وی در پایان گفت: پس از مدت قانونی پانزده روزه به شرکت تولید کننده لوازم خانگی برای رفع نقص تصفیه خانه این شرکت  در صورت انجام ندادن تعهدات شرکت آبسال اقدامات لازم برای رفع این معضل انجام خواهد شد.

/انتهای پیام
برچسب ها: مسکن ، مهر ، خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار