عملیات سم پاشی رودخانه شور در مجاورت شهر پرند، جهت دفع حشرات آغاز می شود.

علی یحیی پور شهردار پرند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در پی شکایت شهروندان مبنی بر افزایش پشه و حشرات موذی در سطح شهر، دستور فوری جهت بررسی و برطرف کردن مشکل به واحد خدمات شهری صادر شد.

شهردار پرند ادامه داد: یکی از معضلات شهر پرند، سیستم فاضلاب شهری است که در گذشته توسط شرکت عمران نیمه کاره رها شده و فاضلاب شهر به رودخانه شور که در مجاورت شهر جدید پرند است، سرازیر می شود.

یحیی پور اظهار کرد: در آستانه فصل تابستان و با گرم شدن هوا، هجوم حشرات و پشه‌ها که اغلب ناقل بیماری هستند از رودخانه شور به سمت شهر آغاز می شود که همین امر باعث نارضایتی شهروندان و اعلام شکایت و رسیدگی به شهرداری شده است.

رییس مدیریت شهری پرند تصریح کرد: عملیات سم‌پاشی رودخانه شور، حد فاصل پل جاده قدیم تا پل راه‌آهن با استفاده از دستگاه توربولاینر و در حجم 12 هزار لیتر آب به همراه سه نوع سم اجرایی می شود.

 یحیی پور در پایان گفت: سم پاشی رودخانه شور که در مجاورت شهر جدید پرند و باعث تشدید و هجوم حشرات موذی شده است، برای تامین آسایش شهروندان امری لازم وضروری است و به همین خاطر سم پاشی به صورت ضرب الاجل در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: سمپاشی ، رودخانه ، شور ، پرند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
وجدانن اومدم از هوا لذت ببرم پشه کوره ها انقد زیاد بودن فکر فرار زد به سرم
Iran (Islamic Republic of)
حسن کریمی صدیق
۱۷:۴۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
گرگاس و سگهای ولگرد.در فاز شش بهمراه چوپان وگله های سیصد رأسی گوسفند روبروی درناوند مورد وحشت اهالی هست.
آخرین اخبار