کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام اعتقاد دارد که در صورت داشتن تمرکز بازی قبلی با دانشگاه آزاد در دیدار پنجم برنده شده و به فینال می رسند.

 حامد سهراب نژاد بعد از پیروزی مقابل دانشگاه آزاد در بازی چهارم نیمه نهایی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی سخت و سنگینی برایمان بود. دانشگاه آزاد جوان و جنگنده است و دوندگی زیادی انجام می دهد. ما شروع خیلی خوبی با امتیاز 17 بر صفر داشتیم و به مرور زمان اختلاف کم شد.

وی ادامه داد: سوت های داور که به 5 خطایی شدن چند بازیکن ما منجر شد باعث به هم ریختن تمرکز تیمی و نزدیکی امتیازات در کوارتر چهارم شد اما با لطف و تشویق هواداران به علاوه تجربه بازیکنان برنده شدیم.

کاپیتان پتروشیمی کم تجربگی بازیکنان این تیم را هم قبول داشت اما تاکید کرد: بازیکنان جوان ما کمی در حفظ خطاهای خود کم تجربه هستند اما در 2 بازی اخیر به سرعت چندین بازیکن 3 تا 5 خطایی داشتیم که کم لطفی داوران بوده است و امیدوارم در بازی های بعدی این موضوع کنترل شود.

باخت در 2 بازی قبلی دلیل شکست دوباره نیست

سهراب نژاد با امید زیاد به برد در بازی پنجم گفت: امیدوارم در بازی پنجشنبه مانند هفته قبل تمرکز خوبی داشته باشیم تا به فینال برسیم. درست است که 2 بازی را در زمین دانشگاه باخته ایم اما این دلیل نمی شود که بازی پنجم را هم واگذار کنیم. حساسیت این بازی بالاتر از مسابقات قبلی است و امیدوارم از تجربه باخت های قبل استفاده کنیم.

وی در مورد بحث حمله تیم گفت: دانشگاه آزاد دفاع خوبی انجام می دهد و همین کار ما را مشکل کرده است. باید با آنالیز 2 بازی قبلی نقص های خودمان را هم برطرف کنیم و در حمله بهتر نشان دهیم.

سهراب نژاد حضور میتف مربی جدید را هم در تیم تاثیرگذار دانست و گفت: میتف تجربه کار با تیم ملی و تیم استقلال قشم را در ایران دارد و شناخت او از بازیکنان ملی پوش بسیار خوب است. حضور او کمک زیادی به تیم می کند و امیدوارم در مهلت باقیمانده هم بتوانیم از تجربیاتش استفاده کنیم. در مجموع حضور میتف در کنار تیم تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار