تیم های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد تهران فردا برای آخرین بار در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می روند و حریف مهرام در فینال را مشخص می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مرحله نیمه نهایی لیگ ملی بسکتبال فردا نهم بهمن با تعیین دومین فینالیست به پایان می رسد.

تیم های دانشگاه آزاد و پتروشیمی شرایطی مساوی با کسب 2 پیروزی از مرحله مقدماتی و نیمه نهایی دارند اما دانشگاه آزاد با توجه به رده بالاتر در مرحله مقدماتی از امتیاز میزبانی هم برخوردار است.

پتروشیمی پیش از این در هر دو مسابقه به میزبانی دانشگاه آزاد بازنده و در هر دو بازی خانگی ماهشهر برنده شده است.

فینال لیگ در صورت برتری پتروشیمی بار دیگر میان مهرام و پتروشیمی برگزار می شود اما دانشگاه آزاد در صورت برد برای اولین بار در تاریخ باشگاه به فینال می رسد.

پیشنهاد کناره گیری پتروشیمی از لیگ

شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی پیش از این بازی در مصاحبه ای تاکید کرد که پیشنهاد کناره گیری از لیگ را با توجه به مسائل پیش آمده در هفته های اخیر به هیئت مدیره تقدیم کرده است. یاوری اعتقاد دارد که نتیجه هفته قبل از پیش مشخص بود و تیم داوری، نتیجه را از قبل تعیین کرد.

 گفتنی است مصاحبه مهران شاهین طبع سرمربی دانشگاه آزاد در مورد داوری پیش از مرحله نیمه نهایی باعث این شائبه شد که صحبت در مورد مسائل داوری روی عملکرد داوران در زمین مسابقه تاثیر می گذارد به این ترتیب بازیکنان، کادر فنی و مدیریت تیم پتروشیمی هم در هفته اخیر بارها در مورد داوری صحبت کردند.

دیدار پنجم نیمه نهایی رأس ساعت 16 دقیقه فردا در سالن تهران شمال دانشگاه آزاد برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار