یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آرامشی که اکنون در مصر می‌بینیم در واقع با زور نیزه اعمال شده است و مردم این کشور با استفاده از هر فرصتی مطالبات خود را به دولتمردان گوشزد می‌کنند.

ضضمینصیدضمثذنضثتبذناثصبلذصهایبلرصاویث"احمد کاظم‌زاده" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در تحلیل اینکه انقلاب مردم مصر مصادره شده است، اظهار داشت: آرامشی که اکنون در مصر می‌بینیم در واقع با زور نیزه اعمال شده است. 

وی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که در این کشور خواسته‌ها و مطالبات سرکوب شده زیادی وجود دارد که به آن پاسخ قانع کننده‌ای داده نشده است.  
 
این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: مردم این کشور با استفاده از هر فرصتی مطالبات خود را به دولتمردان گوشزد می‌کنند که در رأس این مطالبات اجرای خواسته‌های مردم از انقلابشان است که این امر به وسیله اخوان‌المسلمین رهبری می‌شود.  

کاظم‌زاده افزود: اکنون می‌بینیم که این خواسته‌ها کاملا به حاشیه کشیده شده اغلب رهبران انقلابی بازداشت شدند بنابراین مردم از هر شرایطی مانند سالروز این انقلاب استفاده کرده و دست به اعتراض می‌زنند.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تحقق نیافتن اهداف انقلاب و بخشش حاکم دیکتاتور سابق مصر حسنی مبارک و پسرانش دلیل نارضایتی مردم از دولت است.  

انتهای پیام/
برچسب ها: مصر ، انقلاب ، اخوان ، مبارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار