مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: رسیدگی به پرونده‌های خاص بانکی توسط دادسرای بانکی/ تمام تلاش ما جلوگیری از معوقات جدید است ، افزایش ابر و آغاز بارش برف و باران در نیمه غربی/ تهران، صاف و 5 درجه ، اصلاح قوانین مالیات در جهت دستیابی به اقتصاد مقاومتی و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

رسیدگی به پرونده‌های خاص بانکی توسط دادسرای بانکی/ تمام تلاش ما جلوگیری از معوقات جدید است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/7/2919632_837.jpg

معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: این موضوع که پرداخت تسهیلات جدیدی به معوقات سیستم بانکی افزوده نشود، به شدت در حال کنترل است و حالت عادی خود را طی می‌کند.

افزایش ابر و آغاز بارش برف و باران در نیمه غربی/ تهران، صاف و 5 درجه

امروز بتدریج در نیمه غربی کشور میزان ابر افزایش می‌یابد و بارش باران و برف در غرب و سپس شمال غرب آغاز می‌شود و از بعدازظهر نواحی البرز مرکزی، البرز غربی و غرب سواحل شمالی کشور را در بر می‌گیرد.

دلار 3462 تومان / طلای 18 عیار بدون اجرت 105 هزار و 753 تومان / سکه امامی یک میلیون و 37 هزار تومان

 امروز چهارشنبه 8 بهمن 93، بازار طلای تهران تحت تأثیر افزایش طلای جهانی و با افت نسبی دلار داخل، رشد 1 هزار تومانی هر مثقال طلا را شاهد بود.

مطالبات معوق ما 285 میلیارد ریال است / وام 15 میلیون تومان نیازمند ضامن دولتی نیست

 مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: برای دریافت تسهیلات 15 میلیونی تومانی حتما لازم که نیست که ضامن کارمند بانک باشد و اگر اهلیت ضامن برای بانک تایید شده باشد کافی است.

بازار فولاد سال آینده نگران‌کننده خواهد بود/ تشریح طرح‌های فولادی در دستور کار
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در طی سال گذشته با تمام محدودیت‌های کشور چندین طرح را آغاز کردیم، گفت: با توجه به رکود روسیه و افزایش 85 میلیون تنی ظرفیت چین، قیمت‌ها یک مقدار با مشکل مواجه خواهند شد.

اصلاح قوانین مالیات در جهت دستیابی به اقتصاد مقاومتی
 مالیات یکی از مهمترین ابزارهای کسب درآمد برای دولت‌ها است اصلاح قوانین مالیاتی می‌تواند عاملی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی کشور باشد.

هيچ واحد توليدی مجوز استفاده از واکس ميوه ندارد

 معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: به هيچ واحد توليدی يا عرضه، مجوز استفاده از واکس ميوه را نداده‌ايم و با توجه به ظرفيت‌های توليد و روند توزيع ميوه در کشور هيچ نيازی هم به اين کار نيست.

وزیر صنعت ترکیه پیشنهاد تأسیس بانک D8 را داد
وزیر صنعت ترکیه در چهارمین نشست وزرای صنعت کشورهای عضو D8 پیشنهاد تشکیل صندوقی جهت حمایت از D8 و نیز اتاق بازرگانی D8 و تأسیس بانک D8 را داد.

گزارش بانک مرکزی از افزایش 14.8 درصدی اجاره مسکن در پائیز
بانک مرکزی اعلام کرد: شاخص بهای مسکن اجاری در مناطق شهری ایران در سه ماهه سوم سال 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل 14.8 درصد و نسبت به سه ماهه قبل 4.5 درصد افزایش نشان می‌دهد.
برچسب ها: دادسرا ، بانک ، عیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار